تمجید مهاجم سابق اینتر از لوکاکو؛ او به حیوان درنده‌ دیگری تبدیل شده!

تمجید مهاجم سابق اینتر از لوکاکو؛ او به حیوان درنده‌ دیگری تبدیل شده!

خبرگزاری فوتبالی – پل اینس، مهاجم انگلیسی دنیای فوتبال که در زمان بازی‌اش مثل لوکاکو از یونایتد به اینتر پیوسته درباره شرایط فعلی این بازیکن به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، پل اینس در جدیدترین گفت و گوی خود به BT Sport گفته: لوکاکو در منچستر یونایتد مشکل گلزنی نداشت و گل می‌زد. این مفهوم را باید متوجه شویم. مسئله این است او زیر نظر مورینیو خوشحال نبود. بعضی اوقات وقتی شما انسان و کشور درست را پیدا می‌کنید آن‌ گاه خوشحال خواهید بود و نمایش بهتری خواهید داشت. او در بازی مقابل شاختار آماده به نظر می‌رسید و با سرعت ویرانگر خودش از همه می‌گذشت! او شبیه به یک حیوان درنده دیگری شده است که می‌داند چگونه کار را تمام کند.

اوون هارگریوز هم با تایید سخنان اینس اعلام کرده: به نظر من او در منچستر یونایتد فشار زیادی را روی خود احساس می‌کرد و احساس می‌کرد می‌تواند به نقطه‌ای برسد که خودش را اثبات کند. لوکاکو در منچستر جوری بازی می‌کرد که انگار با خود باری سنگین حمل می‌کند اما حالا جایی قرار گرفته که مورد اعتماد است. هیچگاه قدرت تمام گنندگی او را زیر سوال نبرده‌ام اما او در ۲۷ سالگی در بهترین فرمش قرار دارد. به هرحال، منچستر یونایتد جای مناسبی برای او نبود.

1101