خوش‌آمدگویی به مالکین جدید رم توسط شهردار این شهر و رئیس ناپولی

خوش‌آمدگویی به مالکین جدید رم توسط شهردار این شهر و رئیس ناپولی

خبرگزاری فوتبالی – رئیس باشگاه ناپولی و شهردار رم به مالکین جدید رم خوش آمد گفتند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته کارهای انتقال و فروش رم به گروه فریدکین به اتمام رسید و از این پس این هولدینگ آمریکایی مالک رم خواهند بود.

در همین زمینه و پس از پایان کارهای انتقال، پیام‌های تبریک و خوش‌آمد گویی فراوانی خطاب به مالکین جدید روانه شد. آئورلیو دی‌لورنتیس در حساب شخصی خود در توئیتر نوشته: فریدکین عزیز، به فوتبال ایتالیا خوش آمدی! فوتبال ایتالیا قدرتمند است و با توجه به اینکه می‌خواهد هر روز بین المللی‌تر شود به سرمایه‌گذاری بیشتری نیاز دارد. مطمئن هستم که مانند ما،‌ شما هم می‌خواهید کمک کنید تا سیستم فوتبال ایتالیا به سمت تبدیل شدن به یک صعنت پیش برود که هم تفریح به شمار برود و هم ورزش.

در همین زمینه ویرجینیا راجی، شهردار رم هم در توئیتر خود نوشته: برای دن فریدکین و مالکین جدید رم آرزوی موفقیت می‌کنم. ما به آن‌ها بابت انتقال سرمایه‌شان و ایجاد فرصت‌های شغلی خوش‌آمد می‌گوییم. باشگاه‌های فوتبال ما برای هواداران اهمیت زیادی دارد.

شهردار رم البته با باشگاه آ اس رم دچار اختلافات و حواشی شده بود زیرا در مسئله ساختن ورزشگاه اختصاصی رم، اجازه و تایید نهایی را برای سال‌ها دچار اختلال کرده و به تازگی پس از گذشت ۵ سال احتمال می‌رود تا ماه‌های آینده این اجازه صادر شود.

1101