بازخوانی یک مصاحبه؛ کومان: بارسلونای فعلی پیر است!

بازخوانی یک مصاحبه؛ کومان: بارسلونای فعلی پیر است!

خبرگزاری فوتبالی – بررسی جراید ماه‌ها و سال‌های گذشته نشان می‌دهد رونالدو کومان از مدت‌ها پیش احتمال پیوستنش به بارسلونا را در سر می‌پرورانده، ایده‌های خاصی برای زمان پیوستنش به بارسلونا داشته است.

به گزارش فوتبالی، این مربی هلندی پیشتر در سال ۲۰۱۹ در یک مصاحبه با Esport3 اعلام کرده بود: لوئیس سوارز بالای ۳۰ سال دارد. مثل مسی، پیکه و سرخیو بوسکتس. آن‌ها هنوز چند سال دیگر می‌توانند بازی کنند اما پس از آن چه؟ شما باید تغییرات داشته باشید زیرا آن‌ها نقش‌های مهمی در تیم دارند. شما در آینده در این تیم دروازه‌بان خواهید داشت اما مدافع وسط، هافبک نگه دارنده توپ یا فورواردی مثل مسی نخواهید داشت. امیدواریم با وجود این مسئله خوش شانس و موفق باشید!

کومان در ادامه گفته: من همیشه طرفدار استفاده از بازیکنان بومی هستم زیرا آن‌ها می‌دانند بارسلونا چگونه بازی می‌کند اما بعضی اوقات شاید شما بازیکنان با استعداد خاص برای پست مورد نظرتان پیدا نمی‌کنید و آن‌گاه باید به سراغ دیگران بروید. نمی‌دانم آکادمی در بارسلونا چگونه است اما باید ابتدا خانه را بررسی کرد و سپس جای دیگری رفت. در هلند ما از میدان دادن به جوانان نمی‌ترسیم. قبلا گفته‌ام که اگر یک بازیکن ۳۰ ساله و یک بازیکن ۲۲ ساله هم سن داشته باشم ترجیح می‌دهم تا بازیکن ۲۲ ساله را میدان بدهم زیرا او آینده دارد. باید به بازیکنان بومی بها داد اگر کیفیت لازم را داشته باشند.

1101