سرمربی شاختار پس از گلباران شدن مقابل اینتر: نراتزوری شورش کرد

سرمربی شاختار پس از گلباران شدن مقابل اینتر: نراتزوری شورش کرد

خبرگزاری فوتبالی - اینتر با نتیجه‌ی 5 بر صفر شاختار را در هم کوبید و اکنون سرمربی شاختار معتقد است که نراتزوری ها برتر بودن را اثبات کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، شاختار در مرحله‌ی قبل با 4 گل بازل سوئیس را شکست داده بود اما در این مرحله مقابل اینتر، تحقیر شد. لوئیس کاسترو، سرمربی شاختار در کنفرانس مطبوعاتی‌اش گفت:" از نظر ذهنی و روانشناختی، رویارویی با چنین شرایطی دشوار است و این روز سختی برای ماست. اینتر برنده شد، ما نتوانستیم در سطح معمول خود بازی کنیم. در نیمه اول مارکوس آنتونیو فرصت گلزنی داشت. بعد از نیمه دیگر نتوانستیم فرصت های بیشتری خلق کنیم. نراتزوری یکی از دو موقعیت خود را به گل تبدیل کرد، اما بعد از گل دوم نتوانستیم واکنش نشان دهیم بنابراین اینتر طغیان کرد. بازی های ما در لیگ اروپا بسیار خوب بوده است ، اما این شکست با ما همراه خواهد بود. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم تبریک گفتن به اینتر و نگاه به آینده است."

دو گل اول اینتر روی ضربات سر بودند اما پس از آن نراتزوری موفق شد با ضد حمله و پرس سنگین به گل برسد. کاسترو در این باره گفت:" ما نتوانستیم آنها را در کناره‌ها متوقف کنیم. جایی که آنها در طول بازی بار ها برای ما مشکلاتی ایجاد کردند. اینتر را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که می توانند در گوشه و کنار ها خطرناک باشند، اما بعد از گل دوم ، اینتر برتری خود را ثابت کرد. رسیدن به مرحله نیمه نهایی کاری است که باید به آن افتخار کنیم و نباید این مسیر را فراموش کنیم. باید برخی از این اشتباهات را برطرف کنیم و به جلو نگاه کنیم. نمی‌توان کل فصلی که قبل از عصرِ امروز اتفاق افتاده است را نادیده گرفت."

1470