رسمی؛ هافبک منچسترسیتی به سوسیه‌داد پیوست

رسمی؛ هافبک منچسترسیتی به سوسیه‌داد پیوست

خبرگزاری فوتبالی - داوید سیلوا هافبک اسپانیایی پس از یک دهه حضور در منچسترسیتی به لالیگا برگشت و به رئال سوسیه داد ملحق شد. سیلوا تا سال 2022 قرارداد بسته و شماره 21 را به تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، شایعات زیادی در مورد پیوستن داوید سیلوا به لاتزیو مطرح بود اما در نهایت این هافبک در اتفاقی غیرمنتظره به باشگاه سوسیه داد ملحق شد تا جانشین مارتین اودگارد نروژی در ترکیب این تیم شود. 

در حقیقت در حالی که در روزهای اخیر بحث حضور سیلوا در لاتزیو یا لیگ آمریکا مطرح بود و خبری از سوسیه داد نبود اما به شکلی غیرمنتظره این هافبک به باشگاه باسکی ملحق شد و فصل آینده در سن سباستین توپ خواهد زد.

مارتین اودگارد هافبک نروژی در همین تابستان از قرارداد قرضی خود به رئال مادرید برگشت و حالا داوید سیلوا جانشین وی در ترکیب تیم باسکی شده است و بدین ترتیب این بازیکن که سابقه سالها درخشش در والنسیا را دارد حالا می تواند یک ستاره باتجربه در تیم سوسیه داد به شمار برود.

اعلام این خبر به حدی غیرمنتظره بود که تا دقایقی بعد از این که خبر روی سایت باشگاه سوسیه داد قرار گرفت، این سایت کلا بالا نمی آید چرا که نه هواداران این تیم و نه هواداران سیلوا انتظاری برای این اتفاق نداشتند و به نظر می رسد که همه چیز به شکل ناگهانی و غیرمنتظره رخ داده است.

4125