میری: در فوتبال ایران بازیکنی که گل می‌زند به چشم می‌آید

میری: در فوتبال ایران بازیکنی که گل می‌زند به چشم می‌آید

خبرگزاری فوتبالی -محمد میری هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: چند سال پیش برای انتخاب تیمم تصمیمات اشتباهی گرفتم و دوست ندارم این اتفاق دوباره تکرار شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم ، محمد میری درباره عملکرد خوب نساجی در چند بازی گذشته گفت: تیم ما بعد از شروع مجدد بازی‌ها نتایج خوبی گرفت و در 9 بازی شکست نداشتیم که این به خاطر زحمات کادر فنی بود. مربیان جدید شرایط تیم را تغییر دادند و البته بازیکنان هم سعی کردند خواسته‌های مربیان را به بهترین شکل در زمین پیاده کنند. اگر نتایج نیم‌فصل اول را در نظر بگیریم، قرار گرفتن در جایگاه هشتم بد نیست، ولی اگر از ابتدا برنامه‌ریزی خوبی داشتیم قطعاً نتایج بهتری کسب کرده و در رتبه‌های بالای جدول قرار می‌گرفتیم.

وی درباره دیدار تیمش برابر شهر خودرو در هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر تأکید کرد: ما در بازی‌هایی که بعد از تعطیلی مسابقات برگزار شد چهار برد و پنج تساوی به دست آوردیم و دوست داریم آخرین بازی‌مان را هم با برد پشت سر بگذاریم. امیدوارم در مشهد نتیجه خوبی بگیریم و فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

میری در مورد وضعیتش برای فصل آینده و اینکه گفته می‌شود با چند پیشنهاد جالب توجه مواجه شده است، گفت: هنوز یک بازی باقی مانده است و فعلاً به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. من قبل از آمدن به نساجی، در سال‌های گذشته تصمیمات اشتباهی در مورد انتخاب تیمم گرفتم و دوست ندارم دیگر این اتفاق برایم رخ دهد. مطمئناً بعد از بازی‌های بهترین تصمیم را خواهم گرفت، تصمیمی که از هر نظر به سودم باشد.

هافبک تیم فوتبال نساجی که با درخشش در بازی‌های اخیر چهره شد، در این مورد تصریح کرد: من در نیم‌فصل اول هم عملکرد خوبی داشتم، ولی بیشتر باید وظایف دفاعی را انجام می‌دادم. با این حال دو گلی که از راه دور زدم باعث شد تا بیشتر به چشم بیایم. در فوتبال ایران هم بازیکنی که گل می‌زند به چشم می‌آید و با این دو گل کار من بیشتر دیده شد.

6968