دوری سه تا چهار ماهه دروازه بان بارسلونا از فوتبال به علت جراحی

دوری سه تا چهار ماهه دروازه بان بارسلونا از فوتبال به علت جراحی

خبرگزاری فوتبالی - مارک آندره ترشتگن دروازه بان آلمانی تصمیم گرفت که فردا از ناحیه پای راست تحت عمل جراحی قرار بگیرد. ترتشگن روز سه شنبه تحت عمل جراحی قرار می گیرد و سه تا چهار ماه از میادین دور خواهد بود. قطعا مدیران بارسلونا باید به فکر جایگزینی برای او در این مدت باشند.

به گزارش فوتبالی، ترشتگن مدتها با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد اما مصدومیتش را تا پایان فصل به تعویق انداخت. او فردا جراحی می کند و سه تا چهار ماه از میادین دور خواهد بود و در نیم فصل دوم با آمادگی کامل به ترکیب بارسا اضافه خواهد شد.

بحران کرونا باعث شد تا جراحی به تعویق بیافتد. اگر فصل در حالت عادی برگزار می شد، ترشتگن در پایان یورو و در ماه تیر مورد عمل جراحی قرار می گرفت و تا مهر ماه به میادین برمی گشت اما حالا شرایط متفاوت خواهد بود.

قطعا این مشکل مهمی برای بارسلونا و کادر فنی جدیدش خواهد بود. نتوی برزیلی احتمالا دروازه بان فیکس بارسلونا خواهد بود و پنیا و تناس از آکادمی هم به عنوان دروازه بان های ذخیره به تیم کمک خواهند کرد. دکتر رامون سوگات عمل جراحی ترشتگن را انجام خواهد داد. باید دید که عمل ترشتگن چطور پیش می رود. طبیعتا این بازیکن و باشگاه بارسلونا روز سه شنبه در این باره اطلاع رسانی خواهند کرد.

4125