خداحافظی احساسی داوید سیلوا: تولد پسرم را دیدم و زیر باران آرام بودم

خداحافظی احساسی داوید سیلوا: تولد پسرم را دیدم و زیر باران آرام بودم

خبرگزاری فوتبالی - داوید سیلوا پس از 10 سال حضور در منچسترسیتی این باشگاه را ترک خواهد کرد. او در پیامی به شکلی احساسی با هواداران باشگاه خداحافظی کرده است.

به گزارش فوتبالی، داوید سیلوا که در سال 2010 از والنسیا به منچسترسیتی آمده بود، اکنون در سال 2020 این باشگاه را ترک می‌کند. مجسمه‌ی او به زودی در باشگاه منچسترسیتی نصب خواهد شد. داوید سیلوا در پیامی احساسی با هواداران منچسترسیتی خداحافظی کرد:" زمان رفتن فرا رسیده است. بعد از گذشت 10 سال و کسب 13 جام ، وقت آن است كه از باشگاهی خداحافظي كنم كه تاثیر غيرقابل انکاری روی زندگي و حرفه من گذاشت. وقتی به عقب نگاه می‌کنم می‌بینم که هیچ تصمیمی بهتر از قبول پیشنهاد منچسترسیتی در سال 2010 برای پیوستن به پروژه‌ی این تیم وجود نداشته است. من و منچسترسیتی باهم رشد کرده‌ایم. در این 10 سال از نظر شخصی و حرفه‌ای رشد کرده‌ام. پیروزی ها و جام های زیادی را جشن گرفته‌ام و در لحظات حماسی زندگی کرده‌ام. تولد فرزند دوست داشتنی‌ام ماتئو را دیدم و زیر باران شدید احساس راحتی کردم. سیتی یک خانواده‌ی خارق‌العاده است. هرگز راهی را که در سخت ترین لحظات زندگی مقابل من گذاشتند و کمک آنها را فراموش نخواهم کرد."

سیلوا در ادامه نوشت:" دقیقا به همین دلیل است که می خواهم به شما بگویم پوشیدن پیراهن آبی آسمانی، بستن بازوبند کاپیتانی باشگاه، حضور در کنار بهترین بازیکنان و مربیان و همکاری با بهترین اعضای باشگاه بسیار خوشایند بوده است. مهم تر از همه‌ی این‌ها من همیشه به سمت هوادارانی برگشتم که در لحظات خوب و بد از من حمایت کرده‌اند. شما واقعاً شگفت انگیز هستید. امیدوارم سیتی در آینده به دستاورد های بزرگتری هم برسد. قصد دارم از راه دور از تیم حمایت کنم. خیلی خوشحالم که این لحظات فراموش نشدنی را با خانواده سیتی به اشتراک گذاشته‌ام. شما همیشه در قلب من خواهید بود. می خواهم برای هر ستیزن آغوشی بزرگ بفرستم."

1470