نارضایتی هواداران بارسلونا از انتصاب احتمالی رونالد کومان

نارضایتی هواداران بارسلونا از انتصاب احتمالی رونالد کومان

خبرگزاری فوتبالی - گفته می‌شود که رونالد کومان به زودی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی شده و جای کیکه ستین را پر خواهد کرد اما به نظر می‌رسد که هواداران بارسلونا چندان از این انتصاب خوشحال نیستند.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست فضاحت بار بارسلونا مقابل بایرن مونیخ، اخراج کیکه ستین قطعی به نظر می‌رسید و حدس و گمان ها پیرامون جانشین او آغاز شد. در حال حاضر بیشتر حرف و حدیث ها پیرامون رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند است و گفته می‌شود که او قرار است بزودی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معارفه شود. اکنون ال موندو دپورتیوو که یکی از پر مخاطب ترین رسانه‌های نزدیک به بارسلوناست در یک نظر سنجی آنلاین سوالی را پیرامون رضایت یا عدم رضایت هواداران بارسلونا در مورد انتصاب احتمالی رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا مطرح کرده است. در این نظر سنجی حدود 11 هزار نفر شرکت کردند و در مجموع 70 درصد از رای دهندگان از انتخاب احتمالی رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا ناراضی بودند.

این نظر سنجی نشان می‌دهد که فقط 30 درصد هواداران بارسلونا موافق آمدن کومان هستند و انتصاب این سرمربی هم نمی‌تواند آتش خشم آن‌ها را خاموش کرده و رضایت آن‌ها را در پی داشته باشد.

1470