دستیار سابق فرگوسن: منچستریونایتد مهاجم نوک می‌خواهد نه سانچو

دستیار سابق فرگوسن: منچستریونایتد مهاجم نوک می‌خواهد نه سانچو

خبرگزاری فوتبالی - استیو مک کلارن، دستیار سابق سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد و سرمربی اسبق تیم ملی انگلیس معتقد است که شیاطین سرخ نیازی به سانچو ندارند و هالند بازیکن کامل تر و بهتری است.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در نیمه نهایی لیگ اروپا شکست خورد تا باز هم انتقادات علیه این تیم و عملکردی که در بازار نقل و انتقالات داشت، داغ شود. مک‌کلارن که در دوره‌ای در منچستریونایتد دسیار فرگوسن بوده، در گفتگو با talkSPORT گفت:" چهار نفر خط حمله خیلی سریع و هیجان انگیز هستند و مشکلات زیادی برای حریفان ایجاد می کنند. مارسیال بازیکن فوق العاده ای است ، اما در بازی های بزرگ مثل یک گلزن واقعی عمل نمی‌کند. آنها در این پست به سطح بالاتری نیاز دارند. منچستر یونایتد نباید در این باره عقب بکشد و باید به سراغ بازیکنانی مثل هالند برود. او عالی است. من بازی‌اش در دورتموند را دیده‌ام و او بازیکن فوق العاده ای در سن 20 سالگی است. تصور کنید که او در منچستر یونایتد حضور دارد، خیلی دور از انتظار نیست اما باید پول خرج کنند و بازیکنان مناسب را جذب کنند. بازی سانچو در دورتموند را دیده‌ام، فوق العاده است اما شبیه به بازیکنانی مانند رشفورد و گرینوود است. آیا منچستر به این بازیکن نیاز دارد؟"

مک‌کلارن در ادامه افزود:" او شماره 9 نیست و مارسیال ، رشفورد و گرین وود نیز چنین نیستند. باید گلزن و شماره 9 جذب کنند و سریعا یکی را پیدا کنند. بله ، سانچو ترکیب تیم را بهتر می کند ، اما برای برنده شدن در بازی های بزرگ و کسب جام ، به شماره 9 نیاز دارند. هالند کاملاً مناسب است. یک مهاجم جوان و با استعداد ، شماره نهی که می تواند تحت فشار بازی کند. پیدا کردن چنین بازیکنی دشوار است. جدا شدن هری کین از تاتنهام دشوار است اما آن‌ها به چنین بازیکنی نیاز دارند."

1470