اختصاصی فوتبالی/ رونمایی از لیست جدید یحیی گل محمدی

اختصاصی فوتبالی/ رونمایی از لیست جدید یحیی گل محمدی

خبرگزاری فوتبالی- در چند روز گذشته خبرگزاری فوتبالی به بررسی گزینه های محتمل باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات پرداخت حالا گفته می شود باشگاه پرسپولیس با 6 بازیکن مدنظر یحیی به توافق نهایی رسیده است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس بعد از بازی‌های باقی مانده خود در لیگ و جام حذفی باید خود را مهیای حضور در لیگ قهرمانان آسیا کند. به همین دلیل یحیی گل‌محمدی لیست بازیکنان مد نظر خود را اعلام کرده است تا باشگاه با توجه به محدودیت زمانی پیگیر جذب آنها باشد. البته بازیکنانی که در لیست اولیه یحیی قرار دارند با احتمال جدا نشدن ستاره‌های ثابت ترکیب پرسپولیس است و در صورتی که جدایی غیرمنتظره‌ای در فصل نقل و انتقالات رخ دهد سرمربی پرسپولیس بازیکنانی را جایگزین خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبالی روز گذشته در دو گزارش خبر از توافق باشگاه پرسپولیس با دو نفر از گزینه های مدنطر سرمربی قرمزها داد. باشگاه پرسپولیس در گام اول با حامد لک برای جایگزینی علیرضا بیرانوند و رقابت با رادوشوویچ و در گام دوم هم با دانیال اسماعیلی فر برای تقویت جناح راست خط دفاعی پرسپولیس به توافق نهایی دست یافتند تا فصل بعد آنها را با پیراهن پرسپولیس در رقابت های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ببینیم. 

با توجه به اخباری که از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد در لیست یحیی یک دفاع چپ،سه هافبک و یک مهاجم دیگر که گفته می شود شهریار مغانلو یا امین قاسمی نژاد است دیده می شود.

گفته می شود سعید آقایی گزینه نهایی سرمربی پرسپولیس برای دفاع چپ در فصل بیستم است. هرچند در جناح چپ با حضور محمد نادری و محمد انصاری پرسپولیس عملا مشکلی در این زمینه نداشت اما مصدومیت هر دو بازیکن باعث شد تا در بازی‌های پایانی لیگ شجاع خلیل زاده و وحید امیری در این پست به میدان برود.در صورتی که پرسپولیس موفق به جلب رضایت کورتریک بلژیک نشود محمد نادری در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و عملا پرسپولیس در این پست بدون بازیکن تخصصی خواد بود. چندی پیش بود که مذاکرات و توافق آقایی با پرسپولیس رسانه‌ای شد و همین موضوع باعث شد قلعه‌نویی او را از اردوی طلایی پوشان کنار بگذارد و حالا بعد از گذشت چند هفته و در آستانه هفته پایانی لیگ برتر توافق نهایی او با قرمزها رسانه‌ای می‌شود. حضور آقایی در پرسپولیس با توجه به ماجرای جنجالی نیم فصل اول و محرومیت او پیش از بازی برابر پرسپولیس حواشی خاص خود را به همراه داشت. پس از انتشار این خبر هواداران پرسپولیس در شبکه های اجتماعی نسبت به این انتخاب یحیی گل محمدی موضع منفی گرفته اند.

مهدی مهدی‌پور هم یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی است که او را با خودش از ذوب آهن به تراکتور منتقل کرد و حالا قرار است همکاری آنها در پرسپولیس هم ادامه پیدا کند. با توجه به مصدومیت ربیع خواه و افت کیفیت کمال کامیابی‌نیا در فصل نوزدهم مهدی پور احتمالا برای افزایش تحرک بیشتر در میانه میدان پرسپولیس مد نظر کادر فنی پرسپولیس قرار گرفته است. گفته می‌شود یحیی علاقه‌ای به تمدید قرارداد ربیع‌خواه ندارد و این بازیکن به پایان دوران حضورش در پرسپولیس نزدیک خواهد شد. مهدی‌پور که از شرایطش در ذوب آهن راضی نیست و پیشنهاد خوبی که از پرسپولیس دریافت کرده باعث شده احتمالاً او را در لیگ بیستم در ترکیب پرسپولیس خواهیم دید.

میلاد سرلک هم که از نساجی قائمشهر با یک قرارداد جنجالی به شهر خودرو رفت گزینه جدی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات محسوب می‌شود. با توجه احتمال جدایی احمد نورالهی و مصاحبه ای که هفته گذشته علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس انجام داد و افت کامیابی‌نیا باعث شده سرخپوشان به جز مهدی‌پور به دنبال جذب میلاد سرلک هم باشند که بعید به نظر می‌رسد جذبش کار سختی برای سرخپوشان تهرانی باشد.

محمد میری نیز یکی دیگر از نام هایی است که یحیی گل محمدی تاکید ویژه ای بر جذب وی دارد. میری که سابقه بازی در خونه به خونه بابل را دارد، با شوت های خاص خودش در لیگ برتر به شهرت رسیده و گل‌های زیبایی به استقلال و سپاهان زده است پیشنهاد جالب توجهی از پرسپولیس دریافت کرده است. یحیی اعتقاد دارد میری با توجه به شرایط سنی مناسبی که دارد گزینه خوبی برای جذب در تابستان محسوب می‌شود.

7655