رونمایی هازارد از ساعت گرانقیمتش به ارزش صد هزار یورو

رونمایی هازارد از ساعت گرانقیمتش به ارزش صد هزار یورو

خبرگزاری فوتبالی - فوتبالیست های سرشناس با توجه به درآمد بالایشان سعی می کنند که شیک ترین زندگی ممکن را داشته باشند. آنها معمولا زندگی لوکسی دارند و هوادارانشان هم سعی می کنند که تمامی جزئیات و اتفاقات زندگی شخصی آنها را  مورد توجه قرار بدهند.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید حالا به خاطر استفاده از ساعتی گرانقیمت در یکی از اردوهای رئال مادرید مورد توجه قرار گرفته است. ستاره بلژیکی به نظر می رسد که شیفته ساعت های گرانقیمت است. او یکی از پردرآمدترین بازیکنان ترکیب رئال مادرید است و سعی می کند که از درآمدش برای یکی از علاقمندی هایش که خرید ساعت های لاکچری است، استفاده کند.

در تصویری که مورد توجه قرار گرفته است، هازارد در دست چپ خود ساعتی را به دست کرده که 101.850 یورو ارزش دارد. این ساعت بسیار شیک از جنس جواهرات مختلف ساخته شده و به همین خاطر چنین قیمت بالایی دارد. این ساعت مدل رولکس با مدل "کاسموگراف دایتونا" یا "چشم ببر"  از جنس طلای هجده عیار ساخته شده است و البته 36 الماس که در بخش اعداد قرار گرفته است و پرداخت چنین مبلغی برای این ساعت شیک را منطقی جلوه خواهد داد.

خیلی از فوتبالیست ها به خودروهای شیک علاقه دارند اما به نظر می رسد که هازارد یکی از علاقمندان به ساعت های شیک است. این ستاره در روز معارفه خود در رئال مادرید نیز ساعت ریچارد مایل با ارزش 70 هزار یورو را به دستش بسته بود.

4125