خبر ویژه/ فدراسیون فوتبال در تهران باخت نه در فیفا؛ فدراسیون می‌توانست به فیفا اعتراض کند!

خبر ویژه/ فدراسیون فوتبال در تهران باخت نه در فیفا؛ فدراسیون می‌توانست به فیفا اعتراض کند!

خبرگزاری فوتبالی- چرا فدراسیون فوتبال به انتخاب فقط یک قاضی برای پرونده شکایت مارک ویلموتس اعتراض نکرد؟

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته بود که اعلام شد یک قاضی به پرونده شکایت مارک ویلموتس بلژیکی از فدراسیون رسیدگی خواهد کرد و خبرها حاکی از آن بود که فدراسیون فوتبال به این موضوع اعتراض خواهد کرد تا برای چنین پرونده مهمی، سه قاضی در نظر گرفته شود منتهی گویا علیرغم اینکه وکلای فدراسیون در این پرونده، اعتراض کتبی‌شان را آماده کرده بودند اما این اعتراض برای فیفا فرستاده نشده است.

سایت طرفداری درباره این اتفاق عجیب نوشته است: شنیدیم مسئولان فدراسیون فوتبال به توصیه یک مقام با نفوذ از ارسال این شکواییه به فیفا خودداری کردند. گویا در حالی که این نامه با مهر و امضای فدراسیون آماده ارسال به فیفا بود، یک مقام با نفوذ به مسئولان فدراسیون گفته است:« ما با اینفانتینو هماهنگ هستیم و بی دلیل با اعتراض به فیفا تنش درست نکنید. پرونده حکمش مشخص است و دلیلی ندارد حساسیت ایجاد کنید.»

توصیه- یا هر چیز دیگری که می‌توان اسمش را گذاشت – باعث شده که حالا فدراسیون مجبور به پرداخت رقمی در حدود 170 میلیارد تومان به سرمربی سابق تیم ملی شود! 

این خبر سایت طرفداری از این جهت می تواند مهم باشد که فدراسیون فوتبال می توانست جلوی فاجعه را بگیرد اما این کار را نکرده است و باید در این باره منتظر شفاف سازی فدراسیون فوتبال باشیم.

1984