پیرلو در تماس تلفنی با کریستیانو رونالدو چه وعده ای داد؟

پیرلو در تماس تلفنی با کریستیانو رونالدو چه وعده ای داد؟

خبرگزاری فوتبالی - حضور پیرلو روی نیمکت یوونتوس باعث افزایش امید در بیانکونری ها شده است. آنها با وجود آن که اسکودتو را بردند اما در لیگ قهرمانان اروپا موفق نبودند تا مائوریزیو سواری اخراج شود و جای خود را به ستاره سابق یوونتوس بدهد.

به گزارش فوتبالی، نشریه ایتالیایی گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که کریستیانو رونالدو به عنوان مهمترین ستاره یوونتوس با خوشبینی به این تغییر نگاه می کند. بازیکن پرتغالی دو سال پیاپی در اروپا ناموفق بوده است و به نظر می رسد که رابطه اش با پیرلو خیلی خوب است. در حقیقت مربی ایتالیایی به محض استخدام شدنش به عنوان مربی یووه با رونالدو تماس گرفت تا با ستاره تیمش صحبت کند و به این بازیکن بگوید که روی او حساب ویژه ای باز خواهد کرد.

در حقیقت در زمانی که رونالدو در قایق تفریحی خود در سن تروپز حضور داشت، پیرلو با او تماس گرفت تا گفتگویی صمیمانه و گرم با هم داشته باشند. در این مکالمه، پیرلو به رونالدو قول داد که یک مهاجم تخصصی برای یووه به خدمت بگیرد تا بدین ترتیب ستاره پرتغالی در پست تخصصی خود که هافبک کناری است، آزادانه بازی کند. این مهاجم قرار است که همان نقشی را داشته باشد که بنزما در رئال داشت و برای کریستیانو فضاسازی خواهد کرد تا ستاره پرتغالی بهترین عملکردش را داشته باشد. میلیک، لاکازت و ژکو برخی از گزینه هایی هستند که یوونتوس برای خرید در خط حمله مد نظر قرار داده است.

4125