تصادف آرتور ملو با حالت غیرعادی در ساعت 4 صبح!

تصادف آرتور ملو با حالت غیرعادی در ساعت 4 صبح!

خبرگزاری فوتبالی - گزارش ها حاکی از آن است که آرتور ملو، بازیکن حاشیه ساز بارسلونا که اخیرا انتقالی جنجالی به یوونتوس داشته است، در حالی که مست بوده در ساعت 4 بامداد دچار حادثه‌ی رانندگی شده است.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که آرتور ملو حوالی ساعت 4 صبح در حالی که با خودروی فراری خود در حال رانندگی بوده، با پیاده رو و چراغی که در کنار خیابان بوده برخورد می‌کند و پلیس پس از گرفتن تست الکل از او متوجه می‌شود که او بیش از حد نوشیدنی مصرف کرده و در حالی که مست بوده، رانندگی می‌کرده است. آرتور ملو چیزی حدود دو برابر حد مجاز الکل مصرف کرده بود.

این هافبک برزیلی اخیرا جنجال های زیادی را در بارسلونا ایجاد کرده بود. آرتور قطعا فصل بعد راهی یووه می شود اما کاتالان ها می خواهند به خاطر غیبتش در تمرینات اخیر و اینکه خود را از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار کشید، او را با جریمه‌ای نقدی مواجه کنند. آرتور از تصمیمی که بارسلونا برایش گرفته بود، ناراحت شده و جنجال ایجاد کرده بود. مدیران بارسا هم اخیرا اجازه‌ی حضور او را در نیوکمپ برای تماشای بازی بارسلونا و ناپولی نداده بودند. ملو تا سال 2025 با یوونتوس قرارداد بسته و به زودی راهی تورین می شود.

1470