زلاتان ظرف یک هفته تصمیم نهایی‌اش را می‌گیرد

زلاتان ظرف یک هفته تصمیم نهایی‌اش را می‌گیرد

خبرگزاری فوتبالی - طبق گزارش ها ، میلان به زلاتان ابراهیموویچ قراردادی به ارزش 5 میلیون یورو در سال به علاوه پاداش‌های مختلف را پیشنهاد داده و امیدوار است که تا هفته‌ی آینده، تکلیف این مهاجم سوئدی مشخص شود. زلاتان ظرف یک هفته باید تصمیم نهایی خود را برای ماندن یا رفتن از میلان بگیرد.

به گزارش فوتبالی، به گفته‌ی گاتزتا دلو اسپورت دستمزدِ پیشنهادیِ میلان به زلاتان رقم 5 میلیون یورو برای یک سال است اما زلاتان اعتقاد دارد که دستمزدش باید 7.5 میلیون یورو در سال باشد ولی به نظر نمی‌رسد که باشگاه میلان به خواسته‌ی زلاتان تن دهد و توافقی که صورت می‌گیرد ممکن است رقمی بین این دو و چیزی حدود 6 میلیون یورو در سال باشد. گاتزتا دلو اسپورت گفته است که باشگاه میلان امیدوار است که بتواند نهایتا تا هفته‌ی آینده قرارداد زلاتان را تمدید و تکلیف این بازیکن را روشن کند چرا که از هفته‌ی آینده تمرینات روسونری ها برای فصل آینده استارت می‌خورد و زلاتان هم به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین بازیکنان تیم باید در این تمرینات حضور داشته باشد.

زلاتان ابراهیموویچ در ماه ژانویه از لیگ آمریکا به میلان آمد و پس از 8 سال مجددا پیراهن روسونری ها را بر تن کرد. زلاتان در 18 بازی برای میلان 10 گل به ثمر رساند و بهترین گلزن این تیم در سری آ در این مدت بود.

1470