سوسو: میلان بخشی از قلب من است و آن‌ را دنبال می‌کنم

سوسو: میلان بخشی از قلب من است و آن‌ را دنبال می‌کنم

خبرگزاری فوتبالی - خسوس خواکین فرناندز ملقب به سوسو که در حال حاضر در سویا عملکرد خوبی دارد از حضور در این تیم راضی به نظر می‌رسد اما جایگاه باشگاه قبلی‌اش یعنی آث میلان را در قلب خود می‌داند.

به گزارش فوتبالی، سوسو که در دیدار تیمش مقابل منچستر یونایتد در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا گل اول تیمش را در دقیقه‌ی 26 به ثمر رساند، کمک زیادی به سویا برای صعود به فینال لیگ اروپا کرد. سوسو که قبلا در میلان بوده است از اینکه باشگاه سابقش فصل را به خوبی تمام کرده و قرارداد پیولی را هم تمدید کرد، خوشحال به نظر می‌رسد. او در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" میلان خیلی خوب فصل را تمام کرد. من آن تیم را دنبال می‌کنم زیرا آنها بخشی از قلب من هستند و چندین سال در آنجا بازی کردم."

او درباره‌ی انتقالی که از میلان به سویا داشت نیز گفت:" می‌خواستم برای هم تیمی ها و مربی‌ام به اینجا بیایم. هم برای خودم و هم برای آنها خوشحالم."

سوسو در 153 بازی که برای میلان انجام داده بود، 24 گل به ثمر رسانده و 36 پاس گل داده بود. این بازیکن که متولد شهر کادیزِ اسپانیا است برای اولین بار در سال 2017 به تیم ملی اسپانیا دعوت شد اما حضور چندانی در تیم ملی کشورش نداشته و در 5 بازی ملی هیچ گلی به ثمر نرساند.

1470