رضائیان به پرسپولیس بر می گردد؟

رضائیان به پرسپولیس بر می گردد؟

خبرگزاری فوتبالی– رامین رضاییان، مدافع مازندرانی تیم ملی که پس از درخشش در پرسپولیس راهی لیگ بلژیک و سپس به الشحانیه قطر رفت این احتمال وجود دارد که به پرسپولیس برگردد. 

به گزارش فوتبالی، بازگشت رامین رضائیان به پرسپولیس موضوعی است که برای رسیدن به پاسخ آن، باید ابتدا منتظر مشخص شدن وضعیت تیم الشحانیه قطر باشیم. اگر چه مدتها قبل خبر تمدید قرارداد مدافع راست تیم ملی با الشحانیه منتشر شده بود اما گفته می شود در صورت سقوط این تیم به دسته پایین تر لیگ قطر با توجه به بندی که در قرارداد او وجود دارد می تواند از این تیم جدا شود، هر چند گفته رامین  از چند تیم دیگر در قطر پیشنهاد دارد اما علاقه دارد باز هم پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

با توجه به نزدیکی فصل نقل و انتقالات گفته می شود که یحیی گل‌محمدی قصد دارد برای فصل آینده یک مدافع راست به تیمش اضافه کند تا مهدی شیری تنها دفاع راست تخصصی تیم او نباشد.در چند روز گذشته گفته شد دانیال اسماعیلی‌فر گزینه نهایی مورد نظر یحیی است و او به باشگاه گفته که به دنبال جذب بازیکن ذوب آهن باشند روز گذشته خبرهایی به فوتبالی رسید که حاکی از توافق 10 میلیاردی پرسپولیس و اسماعیلی فر بود.

اما با توجه به احتمال سقوط الشحانیه قطر به دسته پایین تر این احتمال وجود دارد که رامین رضائیان بتواند قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده و به پرسپولیس بپیوندد. رامین رضاییان در آخرین صحبت های خود در برنامه دورهمی و گفت و گو با مهران مدیری نه تنها از سرمربی پرسپولیس و توانایی‌هایش تعریف کرده بلکه گفته دوست دارد دوباره به پرسپولیس برگردد: قطعاً من هم خیلی مشتاقم تا روزی اگر قسمت شد دوباره به تیم محبوبم برگردم و در ترکیب پرسپولیس دوباره خاطره‌سازی کنم.رضاییان گفته سابقه کار با گل‌محمدی را دارد. باید دید این دو نفر دوباره با هم در یک تیم حاضر خواهند شد یا نه.

الشحانیه در 21 دیدار قبلی خود 22 گل به ثمر رسانده است که مدافع ایرانی به تنهایی 11 گل را وارد دروازه حریفان کرده است و این نشان می‌دهد که او عملکرد خوبی داشته است. رامین که در این فصل آمار خوبی از خود به جای گذاشته به طور قطع دوست ندارد فصل بعد در سن 30 سالگی به لیگ دسته پایین تر برود و اصلا بعید نیست در صورت سقوط تیمش، بار دیگر به پرسپولیس برگردد و سمت راست تیمش را بیمه کند.

حالا باید دید سرمربی قرمزها علاقه ای به جذب بازیکن سابق این تیم خواهد داشت یا نه، هر چند گفته می شود چند بازیکن سرشناس پرسپولیس با بازگشت او به تیم مخالف هستند. هنوز معلوم نیست که باشگاه از همکاری مجدد با رامین استقبال خواهد کرد یا نه.

7655