کوریره دلو اسپورت: یوونتوس به دنبال مهاجمین بارسلونا

کوریره دلو اسپورت: یوونتوس به دنبال مهاجمین بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی – نام 2 مهاجم بارسلونا در اطراف یوونتوس شنیده می‌شود و ممکن است در صورت فروش ایگواین، یک نفر از بین سوارز و گریزمان به یووه بپیوندند.

به گزارش فوتبالی، رسانه کوریره دلو اسپورت اعلام کرده مدیران بیانکونری امیدوارند راهی برای فروش گونزالو ایگواین پیدا کنند و خود را از شر دستمزد بالای این بازیکن خلاص کنند تا بتوانند سرمایه‌گذاری‌شان در بازار نقل و انتقالات را آغاز کنند.بارسلونا هم که فصلی کابوس‌وار را پشت سر گذاشته ممکن است به پیشنهادهای خوب برای جذب مهاجمانش، اجازه خروج به آن‌ها بدهد و به این ترتیب یک انتقال دیگر بین این دو باشگاه صورت پذیرد.

کوریره دلو اسپورت که یکی از مشهورترین رسانه‌های ایتالیاست اعلام کرده اگر فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی موفق یوونتوس بتواند ایگواین را به فروش برساند به سراغ سوارز و گریزمان خواهد رفت زیرا در همین زمینه رسانه موندو اعلام کرده مدیران باشگاه بارسلونا که می‌خواهند در فصل نقل و انتقالات تیم را پس از گذشت یک فصل ناموفق بازسازی کنند ممکن است به پیشنهادات خوب برای گریزمان و سوارز پاسخ مثبت دهند.

باشگاه یوونتوس در چند هفته اخیر با شایعات زیادی رو به رو شده و برخی رسانه‌ها از احتمال پیوستن آرکادیوش میلیک و الکساندر لازت به این تیم سخن گفته‌اند. همچنین به تازگی هم خبری مبنی بر علاقه کریستیانو رونالدو به پیوستن خیمنز به یووه شنیده شده اما هنوز هیچ مذاکره‌ای به طور رسمی با مهاجمان نام برده شده انجام نشده است.

1101