فدراسیون فوتبال به پرداخت 162 میلیارد تومان به ویلموتس محکوم شد!

فدراسیون فوتبال به پرداخت 162 میلیارد تومان به ویلموتس محکوم شد!

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی سابق تیم ملی دوباره سوژه یک خبر بد برای فوتبال ایران است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که مسئولان فدراسیون فوتبال در واکنش به شکایت مارک ویلموتس و درخواست او برای گرفتن غرامت 6 میلیون یورویی، با امیدواری از پیروزی در این پرونده صحبت می‌کردند اما انگار مربی بلژیکی برنده این پرونده جنجالی شده است. اخبار غیررسمی و تائید نشده حاکی از آن است که سرمربی سابق تیم ملی توانسته توسط فیفا فدراسیون فوتبال را به پرداخت 6.2 میلیون یورو غرامت محکوم کند. البته فدراسیون امکان اعتراض به آن را خواهد داشت.

اگر قیمت یورو را در بازار امروز ارز، 26 هزار تومان در نظر بگیریم، فدراسیون مجبور است تقریبا 162 میلیارد تومان به استاد! ویلموتس پرداخت کند. پولی که قطعا فراهم کردن آن کار راحتی نیست و باید دید فدراسیون فوتبال چه واکنشی به این ماجرا نشان خواهد داد. 

چند روز قبل رسانه‌ها درباره شکست احتمالی فدراسیون در این پرونده نوشته بودند. برخی نمایندگان مجلس در مصاحبه‌های رسمی تأکید کرده‌اند اگر ایران محکوم شود،‌ تمام پول را مدیرانی که قرارداد امضا کرده‌اند، باید از جیب‌شان پرداخت کنند و به همین ترتیب روزهای پرسروصدا و مهمی در انتظار فوتبال کشور خواهد بود. هنوز به صورت رسمی خبر تایید نشده است اما برخی رسانه ها با قاطعیت از شکست 162 میلیارد تومانی فوتبال ایران، خبر می دهند. باید منتظر انتشار رسمی رای بمانیم.

1984