احتمال حضور دوباره تماشاگران ایتالیایی در ورزشگاه‌ها از اواسط مهر

احتمال حضور دوباره تماشاگران ایتالیایی در ورزشگاه‌ها از اواسط مهر

خبرگزاری فوتبالی – فدراسیون فوتبالی ایتالیا و مسئولین لیگ این کشور در حال بررسی شرایط هستند تا در صورت امکان از هفته سوم رقابت‌های سری‌ آ، امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها فراهم شود.

به گزارش فوتبالی، رسانه کوریره دلو اسپورت با بیان این خبر اعلام کرده مسئولین تمام تلاششان را در این زمینه انجام می‌دهند. آن‌ها ماه گذشته مدارک و مشاهداتی را به محققین و مدیران مربوطه در این زمینه ارائه دادند و حالا هم فدراسیون فوتبال ایتالیا امیدوار است تا با ارائه دلایلی جدید امکان حضور تماشاگران از ۳ و ۴ اکتبر (۱۲ و ۱۳ مهر)  در ورزشگاه فراهم شود. یکی از مهم‌ترین دلایل تلاش فدراسیون فوتبال ایتالیا هم آغاز دوباره بازی‌های ملی است. سایت فوتبال ایتالیا در این زمینه اشاره کرده ایتالیا باید در تاریخ ۷ و ۱۵ اکتبر (۱۶ و ۲۴ مهر) دو بازی دوستانه در شهرهای میلان و پارما برگزار کند و به این ترتیب حضور دوباره تماشاگران می‌تواند به حضور قدرتمندانه ایتالیا در این دیدارها کمک کند زیرا به زودی بازی‌های لیگ ملت‌ها هم آغاز خواهد شد.

گفتنی است پیش از آغاز قرنطینه و تعطیلی فوتبال که منجر به تعویق مسابقات جام ملت‌های اروپا شد، قرار بود ایتالیا دو دیدار تدارکاتی مقابل انگلیس و آلمان برگزار کند که این بازی‌ها منتفی شد و مشخص نیست قرار است دوباره برای برگزاری این دو بازی برنامه ریزی شود یا خیر.

1101