تصمیمات عجیب بوناچیچ در ذوب آهن

تصمیمات عجیب بوناچیچ در ذوب آهن

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در شرایطی که هنوز تکلیف آینده‌اش مشخص نیست مشغول اتخاذ برخی تصمیمات است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در اقدامی جالب توجه به برخی از بازیکنان تیمش اعلام کرده که برای فصل آینده به آنها نیازی ندارد و می‌توانند دنبال تیم جدیدی باشند.

این تصمیمات در شرایطی از سوی بوناچیچ اتخاذ و مقابل برخی از بازیکنان مطرح شده که هنوز مشخص نیست آیا او خودش فصل آینده سرمربی ذوب‌آهن است یا خیر. قرارداد این مربی که جانشین میودراگ رادولوویچ شد، تا پایان فصل و در واقع یک هفته دیگر اعتبار دارد و باشگاه هم فعلا اقدام خاصی برای تمدید قرارداد او انجام نداده است.

به همین دلیل هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که آیا بوناچیچ فصل آینده هدایت سبزپوشان را برعهده دارد یا نه. این سرمربی تا اینجا عملکرد معمولی در ذوب‌آهن داشته و این تیم حتی در یک بازی باقی مانده هم خطر سقوط را احساس می‌کند. حالا باید دید آیا مدیران ذوب‌آهن قصد حفظ سرمربی خود را دارند یا ترجیح می‌دهند هدایت تیم را به شخص دیگری بسپارند.

در صورتی که قرار باشد بوناچیچ از ذوب آهن برود، به نظر می‌رسد بهتر است باشگاه جلوی کنار گذاشته شدن برخی از بازیکنان برای فصل آینده توسط بوناچیچ را بگیرد چون ممکن است سرمربی جدید احتمالی، نظرش روی حفظ برخی از بازیکنان باشد.

7575