برزگر: انگیزه زیادى براى صعود به جام جهانى داریم

برزگر: انگیزه زیادى براى صعود به جام جهانى داریم

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم تیم ملی فوتبال جوانان گفت: مظلومى تجربه زیادى در کار کردن با جوان ها دارد و این موضوع به ما کمک می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آریا برزگر در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال جوانان اظهار داشت:خوشبختانه وضعیت بسیار خوبى در اردو داریم. این دومین اردوى تیم جوانان است و البته در شرایط کرونا سختى هاى خاص خودش را دارد. بعضى از بچه ها قبل از اردو در تمرینات باشگاهى حضور نداشتند و از نظر شرایط بدنى عقب بودند اما مظلومى تلاش زیادى کرد تا بچه ها را به وضعیت مطلوب از نظر آمادگى روحى و جسمى برسانند.

وی اضافه کرد: مى دانیم زمان کوتاهى داریم اما تلاش بالاى کادر فنى و بازیکنان کمک مى کند در کوتاه ترین زمان به شرایط مناسب برسیم. تمرینات بسیار سخت و فشرده دنبال مى شود اما بچه ها مى دانند صعود به جام جهانى اهمیت زیادى دارد و با انگیزه زیادى براى رقم زدن این اتفاق تلاش مى کنند. تعدادى از بچه ها تجربه بین المللى خوبى دارند زیرا در بازى هاى تدارکاتى بین المللى مانند مسابقات کافا و بازى هاى مقدماتى قهرمانى آسیا حضور داشتند.

مهاجم تیم ملی جوانان در ادامه تصریح کرد: آقاى مظلومى هم تجربه زیادى دارد و کاملا به کار کردن با جوانان آشناست. همچنین سابقه هدایت تیم هاى بزرگى را داشته و همه این مسائل به ما کمک مى کند. یک تورنمنت دوستانه هم پیش رو داریم که اتفاق بسیار خوبى است و قطعا انجام بازى هاى تدارکاتى مى تواند موجب موفقیت تیم در فرصت باقی مانده شود. امیدوارم در نهایت با حمایت فدراسیون فوتبال این تیم در مرحله نهایى مسابقات قهرمانی آسیا هم موفق ظاهر شود و با صعود به جام جهانى یک موفقیت بزرگ را رقم بزند.

7575