حمایت دکو از هم‌وطنش؛ ترینکائو می‌تواند در بارسلونا موفق باشد

حمایت دکو از هم‌وطنش؛ ترینکائو می‌تواند در بارسلونا موفق باشد

خبرگزاری فوتبالی – دکو با حمایت از هم‌وطنش ترینکائو، که به تازگی به بارسلونا پیوسته اعتقاد دارد این بازیکن ویژگی‌ها لازم برای موفقیت در بارسا را دارد.

به گزارش فوتبالی، فرانسیسکو آنتونیو ماچادو موتا کاسترو ترینکائو، خرید جدید بارسلونا که به ترینکائو مشهور است به شدت چشم دکو را گرفته و این پیشکسوت پرتغالی که سال‌ها برای بارسلونا بازی کرده از او تمجید می کند. دکو اعلام کرده ترینکائوی پرتغالی همه فاکتورها برای موفقیت در بارسلونا را در خود دارد و باید زمان لازم برای درخشیدن را در اختیار داشته باشد.

دکو در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: ترینکائو تمام ویژگی‌های لازم برای موفقیت در بارسلونا را دارد. او بازیکنی با کیفیت بالاست که آینده خوبی دارد. ترینکائو یک چپ پای کلاسیک است که به خوبی از کناره‌ها اضافه می‌شود. زمانی که او در مرکز قرار می‌گیرد، شوتزنی می‌کند و این مسئله از نگاه ما آسان به نظر می‌رسد. او در موقعیت‌های یک در مقابل یک عالی عمل می‌کند. ترینکائو فوتبالیستی است که به شخصه سبک بازی‌اش را دوست دارم.

دکو در ادامه گفته: بازیکنانی که به بارسلونا می‌پیوندند معمولا انتظار دارند به سرعت نتیجه بگیرند اما این مسئله برای بازیکنان جوانی مانند او آسان نخواهد بود. اگر او فرصت کای برای بازی کردن پیدا کند می‌تواند به خوبی کارش را انجام دهد.

1101