رونالدو به مدیران یوونتوس: رائول خیمنز را برای یووه بخرید!

رونالدو به مدیران یوونتوس: رائول خیمنز را برای یووه بخرید!

خبرگزاری فوتبالی – رسانه گازتا دلو اسپرت گزارش داده تیم منچستر یونایتد ممکن است به دلیل عدم توافق با سانچو به سراغ رائول خیمنز، بازیکن تیم ولورهمپتون برود اما کریستیانو رونالدو دوست دارد این بازیکن به یوونتوس بپیوندد و به مدیران یووه توصیه کرده او را خریداری کنند.

به گزارش فوتبالی، با خروج ساری از یوونتوس هنوز پیرلو استراتژی مشخصی برای فصل نقل و انتقالات پیش روی یوونتوس مشخص نکرده و گزینه‌های زیادی هم در رسانه‌ها به عنوان خرید جدید برای یوونتوس مطرح می‌شود. رائول خیمنز، مهاجم مکزیکی تیم ولورهمپتون که فصل گذشته در ترکیب این تیم درخشان ظاهر شده و در ۵۳ بازی توانسته ۲۶ گل برای ولوزی‌ها به ثمر برساند، گزینه مورد علاقه کریستیانو رونالدو است و با اعلام گازتا، رونالدو از مدیران یووه خواسته تا در جنگ نقل و انتقالاتی بر سر او پیروز شوند تا خیمنز به یوونتوس بپیوندد.

خیمنز که با مبلغ ۳۲ میلیون پوند از بنفیکا به ولورهمپتون پیوسته بود، این تابستان علاوه بر منچستر یونایتد و یوونتوس تیم‌های دیگری را هم خواهان خود می‌بیند اما به نظر می‌رسد انتخاب اصلی او یوونتوس یا منچستر یونایتد باشد. در همین زمینه هم رسانه پرتغالی RTP اعلام کرده با توجه به اینکه ولورهمپتون با پائولینیو از براگا به توافق رسیده، احتمال دارد او به منچستر برود.

1101