مهاجم ناپولی پیشنهاد رم را به خاطر یوونتوس رد کرد

مهاجم ناپولی پیشنهاد رم را به خاطر یوونتوس رد کرد

خبرگزاری فوتبالی - خبر ها حاکی از آن است که باشگاه یوونتوس شانس بالایی برای جذب آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی ناپولی، دارد و در یک قدمی توافق با این بازیکن است چرا که میلیک پیشنهاد آ اس رم را به خاطر یوونتوس رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که این مهاجم لهستانی می‌تواند زوج جدید کریستیانو رونالدو در خط حمله‌ی بیانکونری ها باشد. به گفته‌ی رسانه‌ها باشگاه یوونتوس با آرکادیوش میلیک به توافق رسیده و اکنون فقط توافق با ناپولی باقی مانده است و باید رقمی که بانوی پیر قرار است به ناپولی برای این انتقال بپردازد، مشخص شود. ناپولی بابت این بازیکن 50 میلیون یورو می‌خواهد. یوونتوس به دنبال خرید مهاجم است تا در کنار کریستیانو رونالدو خط حمله‌‌ی خود را تقویت کند و مهاجم لهستانی ناپولی گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌رود چرا که با 26 سال سن، آشنایی کاملی با لیگ ایتالیا به واسطه‌ی حضور در ناپولی دارد.

گفته می‌شود که باشگاه رم مبلغ 20 میلیون یورو به علاوه‌ی چنگیز اوندر را به ناپولی پیشنهاد داده است اما به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا و توتومرکاتو این پیشنهاد صریحا از جانب آرکادیوش میلیک رد شده است، چرا که مهاجم لهستانی منتظر پیوستن به جمع بیانکونری ها بوده و پیشنهادات دیگر را رد می‌کند. میلیک از سال 2016 در ناپولی حضور دارد و در 91 بازی برای این باشگاه، 38 گل به ثمر رسانده است.

1470