کونته: ترس جایی در واژگانم ندارد؛ با چنگ و دندان مبارزه خواهیم کرد

کونته: ترس جایی در واژگانم ندارد؛ با چنگ و دندان مبارزه خواهیم کرد

خبرگزاری فوتبالی - اینتر در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف شاختار خواهد رفت. آنتونیو کونته، سرمربی نراتزوری ها در مورد این بازی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اینتر در دوسلدورف آلمان به مصاف شاختار خواهد رفت. آنتونیو کونته در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:" شاختار تیمی مملو از استعداد است و در طول سال ها این را نشان داده است. آنها می توانند مربی یا بازیکنان خود را تغییر دهند ، اما آنها همیشه سطح بسیار بالای خود را حفظ کرده‌اند. به یاد می آورم وقتی در یوونتوس بودم در کنار شاختار توانستیم چلسی را که مدافع عنوان قهرمانی بود و در گروه ما قرار داشت، حذف کنیم. در آن زمان ، آنها بازیکنانی داشتند که هنوز خوب شناخته نشده بودند، بازیکنانی مانند هنریک مخیتاریان ، داریو سرنا ، پیاتوف و ... من به دلیل داشتن توانایی در یافتن این استعدادها ، به احترام آنها و مدیرانشان کلاه از سر برمی‌دارم. به نظرم شاختار با قدرت بازی می کند. آنها هویت کاملاً مشخصی دارند."

کونته در پاسخ به این سوال که آیا از شاختار بیش از لورکوزن می‌ترسد گفت:" کلمه ترس بخشی از واژگان من نیست و نباید برای بازیکنان هم وجود داشته باشد. ما احترام زیادی به شاختار می‌گذاریم، آنها قویترین تیمی هستند که ما در لیگ اروپا با آن روبرو شده ایم ، بنابراین با احترام با آنها روبرو خواهیم شد ، اما به یک دلیل در مرحله نیمه نهایی قرار داریم و با چنگ و دندان مبارزه خواهیم کرد. هدفمان رسیدن به فینال است."

اینتر تنها تیم ایتالیایی است که هنوز از رقابت های اروپایی، چه لیگ قهرمانان و چه لیگ اروپا، حذف نشده است. کونته در این باره گفت:" سعی کردیم بدون اینکه به کسی نگاه کنیم ، مسیر خودمان را طی کنیم. ما بابت تمام رقابت هایی که در آن شرکت کرده ایم افتخار کردیم ، بنابراین هدف این است که همچنان خودمان را بهتر کنیم."

سرمربی اینتر در مورد ملحق شدن استیون ژانگ، مالک چینی باشگاه، به اردوی این تیم در آلمان گفت:" همیشه برای من و بازیکنان باعث خوشحالی بوده است که رئیس را در کنار خود داشته باشیم."

1470