پودولسکی: هاورتز باید طعم نوشیدنی لیگ برتر را بچشد

پودولسکی: هاورتز باید طعم نوشیدنی لیگ برتر را بچشد

خبرگزاری فوتبالی - لوکاس پودولسکی که سابقه‌ی بازی در لیگ برتر را با آرسنال دارد در مورد کای هاورتز، ستاره‌ی جوان بایر لورکوزن صحبت کرد و معتقد است که او استعدادی رو به رشد است.

به گزارش فوتبالی، چلسی در این تابستان به دنبال جذب هاورتس است، بازیکنی که از نظر پودولسکی بسیار آینده دار بوده و می‌تواند در لیگ برتر انگلیس به مسیر رشد و پیشرفت خود ادامه دهد. پودولسکی در ابتدا وقتی درمورد هاورتز از او سوال شد به شوخی گفت:" چرا از من درباره بازیکن لورکوزن سؤال می کنی؟ من یک کلنی هستم و آن‌ها به همراه گلادباخ و دوسلدورف رقبای ما هستند."

پودولسکی در ادامه گفت:" او یک استعداد عالی است. روی توپ بسیار خلاق است ، اما هنوز جوان است باید ببینیم که آیا او می تواند در لیگ برتر جا بیفتد، اما او باید طعم این نوشیدنی را بچشد و ببیند که آن را دوست دارد یا نه. من این کار را انجام دادم ، اما می دانستم که آن را دوست دارم. من قوی هستم و شوتزنی خوبی هم دارم ، یک خیابانی مانند پیتبول هستم. می‌دانستم که می توانم با توپ‌های بلند در لیگ برتر بازی کنم. از نظر جسمی آماده بودم. این برای من عالی بود و ما در آرسنال تیم و جو خوبی داشتیم."

1470