جام حذفی فوتبال؛استقلال به نفت رسید

جام حذفی فوتبال؛استقلال به نفت رسید

به گزارش ایرنا؛شاگردان پرویز مظلومی چهارشنبه شب و در ادامه برگزاری مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی،تیم فولاد خوزستان را با نتیجه 3 بر یک شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.
در این دیدار که درورزشگاه آزادی برگزار شد برای تیم استقلال میثم مجیدی دردقیقه 15، حنیف عمران زاده دردقیقه 20 و جابر انصاری دردقیقه 77 گلزنی کردند و صعود تیمشان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی را رقم زدند.
تنها گل تیم فولاد خوزستان را اسماعیل شریفات دردقیقه 3 درون دروازه تیم رحمتی جای داد ولی این گل مانع از حذف تیمش از جام حذفی نشد.
بازیکنان تیم بحران زده فولاد خوزستان در دقایق ابتدایی نیمه نخست و برخلاف انتظار آبی های پایتخت در دقیقه 3 به گل رسیدند در این دقیقه و به دنبال اشتباه مدافعان تیم استقلال، توپ به اسماعیل شریفات رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه سید مهدی رحمتی را باز کرد.
بازیکنان استقلال که به هیچ وجه از این نتیجه راضی نبودند بدنبال این اتفاق توپ و میدان را دراختیار گرفتند و حملات دنباله داری را به روی دروازه فولاد طراحی کردند.
تلاش بازیکنان این تیم سرانجام در دقیقه 15 نتیجه داد و گل تساوی بخش استقلال توسط میثم مجیدی که با ضربه سر آن را زد به دست آمد.
حملات بازیکنان استقلال همچنان ادامه یافت و دومین گل این تیم در دقیقه 20 توسط حنیف عمران زاده به ثمر رسید تا شاگردان مظلومی بازی باخته را با برد عوض کنند و از حریف خود پیش افتادند.
این روند دردقایق باقی مانده از نیمه نخست ادامه داشت اما گلی به ثمر نرسید و بازیکنان به رختکن رفتند.
دقایق ابتدایی نیمه دوم توپ بیشتر درمیانه میدان جریان داشت و بازی پایاپایی را از سوی بازیکنان دو تیم شاهد بودیم رفته رفته بازیکنان استقلال بر بازی مسلط شده اما تلاش آنان برای دستیابی به گل های بیشتربی نتیجه بود.
در ادامه بازیکنان تیم فولاد با دراختیار گرفتن توپ و میدان روند بازی را تغییر دادند و درحالیکه بازیکنان حریف عقب کشیده بودند به دروازه تیم استقلال نزدیک شدند اما نتوانستند به گل برسند و درحالیکه هرلحظه امکان فروریختن دروازه استقلال می رفت بازیکنان این تیم درضد حمله سومین گل تیمشان را در دقیقه 77 درون دروازه فولاد جای دادند.
جابر انصاری در این دقیقه شوت برگشتی امید ابراهیمی هافبک استقلال را با یک قیچی زیبا به قعر دروازه تیم فولاد فرستاد و سومین گل تیمش را رقم زد.
در ادامه این دیدار اتفاق خاص دیگری رخ نداد و شاگردان مظلومی با صعود به مرحله یک چهارم نهایی حریف تیم نفت تهران شدند که امروز در ضربات پنالتی تیم پدیده مشهد را شکست داد.
سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، هرائر مگویان، میثم مجیدی، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و پروپیچ از ابتدا در ترکیب تیم استقلال حاضر بودند و برای این تیم بازی کردند.
علیرضا سلیمی، لیوناردو مساریچ، بهمن کامل،حسین ابراهیمی، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، اکبر ایمانی، چاگو، امیدخالدی، محمدرضا خانزاده و امیرحسین فشنگچی ونیز با تصمیم اسکوچیچ مقابل تیم استقلال قرارگرفتند.
ورزشی.(2)**9144** 1701

انتهای پیام /*