مدافع میانی باسابقه رئال مادرید در لیست خرید بنفیکا

مدافع میانی باسابقه رئال مادرید در لیست خرید بنفیکا

خبرگزاری فوتبالی - بنفیکا با هدایت ژرژ ژسوس در تلاش است تا بهترین گزینه ها را برای تقویت ترکیبش پیدا کند. آنها اخیرا جذب اورتون، ورتونگن و والدشمیت را نهایی کرده اند و در تلاش هستند تا کاوانی را بخرند اما گزینه دیگر آنها ناچو فرناندز مدافع 30 ساله رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی، نشریه پرتغالی ابولا خبر داده است که بنفیکا به دنبال تقویت ترکیبش در خط دفاعی است و ناچو با توجه به این که توان حضور در پست های دفاع میانی و کناری را دارد و سالها تجربه حضور در رئال مادرید را داشته، می تواند به آنها کمک کند. در حقیقت ناچو قریب به دو دهه در رئال مادرید حضور داشته چرا که از آکادمی وارد رئال مادرید شده است. این مدافع تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد اما با توجه به این که در حال حاضر مدافع میانی چهارم تیم زیدان است، باشگاه مشکلی با فروختنش با قیمت 10 میلیون یورو ندارد.

ناچو فصل بی ثباتی در تیم بزرگسالان رئال مادرید داشت که دو مصدومیت شدید را تجربه کرد و مجموعا فقط 685 دقیقه بازی کرد. البته گفته می شود که بنفیکا تنها مشتری او نیست بلکه والنسیا هم شرایط جذبش را دنبال می کند. ناچو بیش از 200 بازی در رئال مادرید داشته که چهار لیگ قهرمانان اروپا و دو لالیگا در این تیم کسب کرده و سابقه 22 بازی برای تیم ملی اسپانیا را هم در کارنامه خود دارد.

4125