گزارش روز/ حامد لک را پرسپولیسی بدانید

گزارش روز/ حامد لک را پرسپولیسی بدانید

خبرگزاری فوتبالی- از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که حامد لک اولین خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

به گزارش فوتبالی،گفته می شود گفته می شود دروازه‌بان ماشین‌سازی تبریز با باشگاه پرسپولیس به توافق ضمنی رسیده و به زودی قرارداد رسمی خود را به امضا می‌رساند.

حامد لک که سابقه حضور در تیم های صبا، فولاد، تراکتور، نساجی و ماشین سازی را در کارنامه خود دارد ، در حالی به عنوان گزینه اصلی دروازه پرسپولیس در فصل آینده پای میز مذاکره با مربیان پرسپولیس قرار گرفته که رادو بعد از جدایی علیرضا بیرانوند عملکرد خوبی نداشته و همین مسئله تردیدهای کادر فنی را در پی داشته است.

رادوشوویچ که در دوره حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس همواره با او رقابت جدی داشت پس از اختلاف بیرانوند با کالدرون به گلر اصلی پرسپولیس تبدیل شد و  با درخشش در دروازه این تیم موفق به ثبت کلین شیت شد. پس از جدایی بیرانوند از پرسپولیس و پیوستن به آنتورپ بلژیک رادو عملکرد خوب گذشته را نداشت و در بازی برابر گل گهر سیرجان هم سه بار دروازه خود را باز شده دید.اگرچه به اعتقاد کارشناسان و مربی دروازه بان های رادو در نیم فصل اول او تنها روی یک گل مقصر بود و در برخی از زمان های بازی عکس العمل های خوبی هم داشت.

در حالی که پس از پیوستن بیرانوند به آنتورپ صحبت از نام هایی مانند پیام نیازمند، رشید مظاهری، امیر عابدزاده و علیرضا حقیقی برای حضور در پرسپولیس و رقابت با رادو شد اما با توجه به اخباری که به فوتبالی رسیده است حامد لک با پرسپولیس و مسئولان این باشگاه به توافق نهایی رسیده است تا پس از برگزاری بازی هفته سی ام لیگ برتر  قرارداد خود را با پرسپولیس امضا ‌کند.

حامد لک هر چند در مقطعی در فصل های گذشته با انتقادات زیادی به دلیل اضافه وزن روبه رو بود اما او هم وزن کم کرد و همین که کیفیتش را با تمرینهای سخت بالا برد. تقابل‌های او برابر تیم‌های بزرگ به ویژه استقلال و پرسپولیس همواره حاشیه های زیادی درپی داشته و او سعی کرده در این مسابقات عملکرد خوبی ارائه دهد که این کار را در این فصل به خوبی انجام داده و  توانسته برابر سرخابی‌ها نمایش قابل قبولی داشته باشد و حتی کلین‌شیت کند.

باشگاه پرسپولیس و کادر فنی این تیم علاقه زیادی به جذب پیام نیازمند داشت اما مدیر برنامه های نیازمند در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی اعلام کرد نیازمند تنها در شرایطی میتواند از سپاهان جدا شود که یک پیشنهاد خارجی داشته باشد و همچنان یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد. البته استقلال هم از تیمهایی بود که خواهان نیازمند بود اما هم قیمت نیازمند بالاست و هم اینکه او مثل دیگر ستاره های فوتبال ایران به دنبال ترانسفر شدن و به جیب زدن ارز است. 

یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس بدون شک باید مشکل دروازه پرسپولیس را در بازی های آینده بویژه لیگ قهرمانان آسیا برطرف کند تا پرسپولیس از این ناحیه آسیب نبیند.

7655