منچسترسیتی به دنبال خرید هافبک تاتنهام با 50 میلیون یورو

منچسترسیتی به دنبال خرید هافبک تاتنهام با 50 میلیون یورو

خبرگزاری فوتبالی - منچسترسیتی مثل همیشه بعد از ناکامی اروپایی به سراغ خرید کردن رفته است و در نظر دارند که به سراغ خرید یکی از بازیکنان تاتنهام بروند.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام اخیرا خرید پیر امیل هویبرگ 24 ساله را از ساوتهمپتون نهایی کرده است و در نظر دارند که حساب های خود را تنظیم کنند. در چنین شرایطی تیم لندنی درها را به روی فروش هری وینکس 24 ساله باز کرده است. وینکس در فصل گذشته در 41 بازی 3074 دقیقه به میدان رفت و یکی از بازیکنان مهم تاتنهام بود اما تیم انگلیسی می تواند از فروش وی درآمدزایی کند. سان گزارش داده است که گواردیولا علاقه خاصی به وینکس دارد و خواستار خرید وی با مبلغ 50 میلیون یورو شده است. تاتنهام نیز می تواند از این انتقال در دوران بحران مالی ناشی از کرونا درآمد خوبی کسب کند.

گواردیولا با وجود داشتن هافبک هایی نظیر رودری، گوندوگان و فرناندینیو از مدیران تیمش خواسته تا به سراغ خرید وینکس بروند چرا که او را برای سبک بازی تیمش مناسب می داند. این هافبک می تواند سومین خرید تابستانی منچسترسیتی پس از ناتان آکه و فران تورس باشد.

جدایی وینکس از سویی به اندومبله فرصت جدیدی خواهد داد تا پس از فصل ناامیدکننده در تاتنهام بتواند در فصل آینده بدرخشد. تاتنهام برای خرید وی 60 میلیون یورو پرداخته و روی هافبک فرانسوی حساب می کند.

4125