طهماسبی: حیف است پیکان در لیگ برتر نباشد

طهماسبی: حیف است پیکان در لیگ برتر نباشد

خبرگزاری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال پیکان با اشاره به شرایط این تیم در جدول رده‌بندی و ابراز امیدواری برای بقای خودروسازان در لیگ برتر، گفت که این تیم توانایی شکست دادن استقلال را در دیدار شب گذشته در لیگ برتر داشته است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، محمدرضا طهماسبی در خصوص تساوی تیم‌های پیکان و استقلال در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: بدون هیچ تعصبی می‌گویم که مستحق این بودیم که استقلال را ببریم. البته استقلال تیم بزرگ و پرمهره‌ای است اما واقعا حق ما برد بود. اینکه ما نمی‌توانیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم کمی کار ما را سخت کرده است.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی با سپاهان وضعیت بهتری داشته باشیم و بتوانیم این تیم را شکست بدهیم تا در لیگ برتر بمانیم. واقعا حیف است تیمی مثل پیکان با این همه بازیکن دوست داشتنی، کادر خوب مدیریتی و کادر خوب فنی در لیگ برتر نباشد.

مدیر تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: بازی با سپاهان بسیار دشوار است هم ما برای نیافتادن می‌جنگیم و هم سپاهان برای کسب سهمیه؛ البته که تا اینجای کار اصلا بازی راحت نداشتیم برای ما بازی با سپاهان اوج سختی و حساسیت است، امیدوارم سربلند از زمین بیرون بیاییم.

طهماسبی در خصوص گلی که پیکان مقابل استقلال دریافت کرد گفت: ضربه کریمی ناگهانی بود و احساس می‌کنم دروازه‌بان ما اصلا توپ را ندید. هرچند می‌توانست این ضربه را به کرنر بفرستد اما احساس خودم این است که دروازه‌بان دید نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که کار پیکان برای ماندن در لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد؟ تاکید کرد: ما واقعا خوب بازی کردیم و خوب نتیجه گرفتیم اما مسئله اینجا بود که همزمان با ما دیگر تیم‌های ته جدولی هم خوب نتیجه می‌گرفتند و به خاطر همین کار را به هفته آخر کشیده شد. امیدوارم هرچه خیر و صلاح است، رخ دهد و پیکان لیگ برتری بماند.

6641