مهاجم شاختار پیش از بازی با اینتر: می‌خواهیم تاریخ‌ساز شویم

مهاجم شاختار پیش از بازی با اینتر: می‌خواهیم تاریخ‌ساز شویم

خبرگزاری فوتبالی - شاختار در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف اینتر خواهد رفت. تایسون مهاجم برزیلی شاختار معتقد است که این باشگاه می‌تواند تاریخ ساز شود.

به گزارش فوتبالی، دومین بازی از مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا، فردا شب میان اینتر و شاختار برگزار خواهد شد. شاختار دونتسک که سابقه‌ی حضور در لیگ قهرمانان اروپا را هم دارد اکنون در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف نراتزوری خواهد رفت. تایسون، مهاجم برزیلی شاختار در گفتگو با وبسایت رسمی یوفا گفت:" باید حواسمان را به تیمی که در سری آ دوم شده است بدهیم. اینتر بازیکنان خوبی دارد که بسیاری از آن‌ها ملی پوش هستند. این یک بازی مهم برای همه است و بازی برگشتی وجود ندارد، بنابراین من آن را 50-50 می بینم. ما با شكست به اینجا نرسیده‌ایم ، جایگاه خود را در نیمه نهایی بدست آورده‌ایم و امیدوارم که بازی خوبمان در مرحله‌ی قبل را تکرار کنیم. به طور طبیعی ، ما به اینتر احترام می گذاریم ، اما بازی به روش معمول خود را متوقف نمی کنیم."

شاختار در فصل 2008/09 در لیگ اروپا قهرمان شد. یک سال بعد اینتر در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسید. تایسون در این باره گفت:" این آرزو را داشتیم که به فینال برسیم. می خواهیم وارد تاریخ این باشگاه شویم و فقط یک بازی تا فینال فاصله داریم."

1470