گودین: کونته از من ‌خواست تا نگرشم را به فوتبال تغییر دهم

گودین: کونته از من ‌خواست تا نگرشم را به فوتبال تغییر دهم

خبرگزاری فوتبالی - دیگو گودین، مدافع اروگوئه‌ای اینتر میلان، معتقد است که نراتزوری ها باید با فشار آوردن به شاختار از سد این تیم عبور کرده و به فینال لیگ اروپا برسند. او همچنین معتقد است که به درک متقابلی با آنتونیو کونته رسیده و به خوبی می‌فهمد که سرمربی‌اش از او چه می‌خواهد.

به گزارش فوتبالی، فرداشب در شهر دوسلدورف آلمان، اینتر و شاختار در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت. دیگو گودین، مدافع اینتر درباره‌ی این بازی در گفتگو با اسپورت مدیاست گفت:" ما ویدئو های زیادی را از آن‌ها دیده‌ایم ، از جمله بازی مرحله یک چهارم نهایی آنها مقابل بازل. آنها دوست دارند توپ را نگه دارند و با آن بازی کنند و از طریق وینگر ها فشار بیاورند. بازیکنان با کیفیت زیادی دارند ، بنابراین ما باید به آن‌ها فشار آورده و خطوط پاسکاریِ آن‌ها را از بین ببریم. با سبک بازیِ خود می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم."

دیگو گودین معمولا در سری آ به طور ثابت در ترکیب نراتزوری ها قرار نمی‌گرفت اما در لیگ اروپا شرایط متفاوت بوده و او معمولا به عنوان یار فیکس توسط آنتونیو کونته مورد استفاده قرار می‌گیرد. گودین در این باره گفت:" درک این مسئله برای من یک چالش بود که آنتونیو کونته می خواست روشی که 15-20 سال با آن بازی کردم را تغییر دهد. مجبور شدم از نظر ذهنی و جسمی تغییر کنم ، نگرشی را که به فوتبال داشتم تغییر دادم و  از مربی خیلی چیزها یاد گرفتم. آسان نبود ، اما اکنون فهمیدم که کونته از من چه می‌خواهد."

1470