ماجرای عجیب طلبکاری که در ذی حسابی باشگاه پرسپولیس سند ندارد

ماجرای عجیب طلبکاری که در ذی حسابی باشگاه پرسپولیس سند ندارد

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس پس از قرارداد با کارگزار اعلام کرد با توجه به قرارداد جدیدی که با شرکت آتیه داده پرداز به امضا رسانده ایم تمامی بدهی‌های باشگاه را پرداخت خواهیم کرد.

به گزارش فوتبالی،در باشگاه پرسپولیس آنچه مشخص است هیچگونه شفافیت مالی وجود ندارد، این وضعیت در کنار تغییرات پیاپی مدیریتی باعث شده بدهی روی بدهی‌های قبلی ‌گذاشته شود ‌تا الان در دفتر حساب و کتاب‌ این باشگاه‌ بدهی های زیادی داشته باشد. اما باز هم این سؤال مطرح می‌شود که افراد طلبکار چگونه باید پول خود را دریافت کنند و با چه فرد یا افرادی طرف خواهند بود.

یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس که سند طلب خود را در اختیار خبرگزاری فوتبالی قرار داده است، در آبان ماه 98 و دوره مدیریت محمد حسن انصاری فرد به این باشگاه مبلغی را به صورت قرض پرداخت کرده بود اما با مراجعه به ساختمان باشگاه پرسپولیس و امور مالی متوجه می شود که مبلغ طلب وی از این باشگاه وارد ذی حسابی و دفتر هزینه های باشگاه نشده است.

با توجه به اینکه باشگاه های پرسپولیس و استقلال از این دست طلبکاران زیاد دارند و حتی سند این بدهی ها در برنامه فوتبال برتر هم پخش شد اما مشخص نیست باید به چه طریقی به پول خود برسند. باشگاه های پرسپولیس و استقلال در چند سال گذشته هیچگونه نظم خاصی در بحث مسائل مالی نداشتند و به جای اینکه حواس شان به پرداخت مطالبات و تسویه‌ حساب باشد، روی انباشته کردن مبلغ بدهی تمرکز کرده اند.

7655