ماتوئیدی: ساری خجالتی بود/ بهترین هم‌تیمی‌ام؟ رونالدو!

ماتوئیدی: ساری خجالتی بود/ بهترین هم‌تیمی‌ام؟ رونالدو!

خبرگزاری فوتبالی – ماتوئیدی اعلام کرده کریستیانو رونالدو بهترین هم‌‌تیمی‌اش بوده است.

به گزارش فوتبالی، ماتوئیدی در جدیدترین گفت و گوی خود با اکیپ گفته: زمان برای تغییر فرا رسیده بود. اولین تماس من با اینتر میامی در ماه دسامبر اتفاق افتاده بود اما آن زمان احساس کردیم چنین انتقالی در شغل من زود است. قرار بود مسابقات یورو آغاز شود و مسائل کرونا پیش نیامده بود. تصور می‌کردم در یووه می‌مانم. زمانی که دوباره با من تماس گرفتند همه چیز تغییر کرده بود و من در قرنطینه بیشتر از قبل به فکر خانواده‌ام بودم. پیش خودم می‌گفتم دیگر دنبال چه چیزی در دوران حرفه‌ایم هستم؟ اینکه تست کرونایم مثبت شد باعث شد به معنای زندگی بیشتر فکر کنم. به من گفته شد پس از دو هفته خوب می‌شوم اما پس از چند تست هنوز کرونا داشتم و اندکی ترسید‌ه بودم.

ماتوئیدی در ادامه افزود: تصمیمم را در ماه جولای گرفتم و از مدیران خواستم قراردادم را خاتمه بخشند. آن زمان نمی دانستم قرار است مربی جدیدی داشته باشیم. هیچ مشکلی با ساری نداشتم. به نظرم او مربی بود که تاکتیک‌ها را درک می‌کرد و خجالتی هم بود و به راحتی با مردم ارتباط برقرار نمی‌کرد. چیزی که در دوران کرونا برایم عجیب بود تماس هرروز ساری برای پیگیری حالم بود.

هافبک فرانسوی سابق یوونتوس در پایان درباره بهترین هم‌تیمی‌هایش گفت: من با نیمار، امباپه، زلاتان، گریزمان و رونالدو بازی کرده‌ام اما رونالدو بابت تمام کارهایی که انجام داده و هنوز هم آن را ادامه می‌دهد بهترین هم تیمی من بوده است.

1101