موسوی: مقابل قوی‌ترین خط حمله لیگ، عملکرد خوبی داشتیم

موسوی: مقابل قوی‌ترین خط حمله لیگ، عملکرد خوبی داشتیم

خبرگزاری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم بازی‌های هفته آخر جوانمردانه باشد تا حق تیمی ضایع نشود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مهران موسوی در خصوص تساوی برابر استقلال گفت: در مجموع بازی خوبی بود، استقلال در نیمه اول عملکرد بهتری داشت اما در نیمه دوم تیم ما نمایش بهتری داشت. در مجموع تساوی عادلانه بودف هر چند اگر ما هوشیارتر بازی می‌کرد می‌توانستیم سه امتیاز این بازی را هم بگیریم.

وی در خصوص مهار شیخ دیاباته با تمجید از توانایی‌های این بازیکن گفت: دیاباته بازیکن باکیفیتی است و طبیعتا مهار این مهاجم سخت است. این بازیکن روی توپ‌های هوایی و همچنین روی زمین مهاجم خطرناک است و بازی برابر چنین مهاجم تنومندی نسبت به مهاجمان دیگر متفاوت است. این درست است که یک گل در این بازی دریافت کردیم ولی در مجموع همراه با حق‌وردی روز خوبی را پشت سر گذاشتیم و مقابل قوی‌ترین خط حمله لیگ برتر عملکرد خوبی داشتیم. 

موسوی در ارتباط با بازی هفته آخر برابر سپاهان و شانس ماندن تیمش در لیگ امسال تصریح کرد: این یک امتیاز باعث شد تا یک پله در جدول بالاتر برویم و همین موضوع از لحاظ روحی به ما کمک خواهد کرد. بازی با سپاهان هم سخت است اما ما امیدواریم که در بازی پایانی نتیجه لازم را بگیریم و در لیگ برتر بمانیم. امیدوارم بازی‌های هفته آخر در شرایطی کاملا جوانمردانه برگزار شود تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

7575