ترشتگن: بهانه نمی‌آورم؛ شرمنده و ناامیدم

ترشتگن: بهانه نمی‌آورم؛ شرمنده و ناامیدم

خبرگزاری فوتبالی – هنوز عواقب شکست سنگین بارسلونا مقابل بایرن مونیخ ادامه دارد و بازیکنان این تیم با انتشار پست‌ و متن در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند از شرایط روحی مساعدی برخوردار نیستند.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم ترین بازیکنانی که هواداران بارسا به درخشش او امید داشتند اما مقابل بایرن مونیخ ضعیف کار کرد و حتی عملکرد درخشانش در دیگر بازی‌ها زیر سوال رفت مارک آندر ترشتگتن بود. این دروازه‌بان آلمانی در این دیدار می‌توانست خودش را برابر نویر اثبات کند و شماره یک تیم ملی را بگیرد اما در سایه ضعف مدافعین بارسلونا ۸ گل خورد و تقریبا هیچ مهار قابل توجهی نداشت.

ترشتگن که بابت نتیجه ثبت شده به شدت ناراحت است، شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی نوشته: دوران خوشی را نمی‌گذرانم. بابت اتفاقاتی که روز گذشته رخ داده واقعا شرمنده هستم. احساس ناامیدی دارم. نمی‌خواهم به دنبال بهانه باشم چون بهانه‌ای وجود ندارد. ما نیاز به تغییر داریم.

طبق گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های اسپانیایی، فردا یک جلسه مه در باشگاه بارسلونا برگزار می‌شود تا تکلیف کادر فنی بارسا مشخص شود. در این جلسه لیست مربیان مورد نظر کاتالان‌ها بررسی می‌شود و شاید حتی تصمیمی جدید برای انتخاب سرمربی لحاظ شود. چند رسانه هم در همین زمینه نوشته‌اند که بازیکنان بارسا همگی خواهان تغییرند و دوست دارند پوچتینو سرمربی بلوگرانا شود.

1101