مینو رایولا دروازه‌بان رئال مادرید را به رم می‌برد

مینو رایولا دروازه‌بان رئال مادرید را به رم می‌برد

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است آرئولا به تیم رم ایتالیا بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه رم ایتالیا که تا ۲ فصل پیش، از حضور آلیسون در تیم، خیالی راحت از دروازه داشت و نیازی به خرید دروازه‌بانی جدید احساس نمی‌کرد مجبور شد بابت جدایی آلیسون برای دروازه‌اش خرید انجام دهد. فصل گذشته، رمی‌ها با پرداخت مبلغ ۲۳.۵ میلون پوند پائو لوپز را خریدند اما این دروازه‌بان آن‌قدر فراز و نشیب داشت تا مدیران رم به فکر چاره‌ای دیگر باشند.

رسانه توتومرکاتووب روز گذشته اعلام کرده مینو رایولا، مدیر برنامه مشهور دنیای فوتبال با یکی از مدیران رم ملاقات داشته. در این ملاقات رایولا به مدیران رم آلفونس آرئولا، دروازه‌بان فرانسوی سابق پاریسن ژرمن که فصل گذشته به طور قرضی در رئال مادرید بازی می‌کرد را پیشنهاد کرده زیرا زیدان چندان اعتقادی به این دروازه‌بان ندارد و تنها ۳ بار در لیگ به او فرصت داده است. به همین دلیل رایولا به دنبال پیدا کردن یک تیم برای آرئولاست و او را به رم پیشنهاد داده است.

رم پس از جدایی آلیسون از حضور اولسن، دروازه‌بان سوئدی سابق کپنهاگن سود برد که البته او هم نمایش‌های چندان درخشانی در پایتخت ایتالیا نداشت تا مدیران جیالوروسی پائو لوپز را از بتیس جذب کند اما او هم عملکرد خوبی در رم نداشت. حالا باید دید اگر آرئولا به رم نپیوندد رمی‌ها به همکاری با لوپز ادامه می‌دهند یا خیر.

1101