وقتی بارتومئو ستاره بایرن مونیخ را را رد می‌کند؛ به کانادایی‌ها نیازی نداریم!

وقتی بارتومئو ستاره بایرن مونیخ را را رد می‌کند؛ به کانادایی‌ها نیازی نداریم!

خبرگزاری فوتبالی – بارسلونا شانس امضای قرارداد با آلفونسو دیویس را داشته اما بارتومئو با ارائه یک دلیل عجیب این بازیکن را برای بارسلونا جذب نکرده است.

به گزارش فوتبالی، در دیدار بایرن مونیخ مقابل بارسلونا که با نتیجه عجیب ۸-۲ به پایان رسید، آلفونسو دیویس یکی از ستاره‌های بایرن بود که بارها با حرکات خود مدافعین بارسا را به زحمت انداخت و به هم‌تیمی‌هایش پاس گل داد.

دیویس قبل از پیوستن به بایرن مونیخ در تیم ونکوور وایت کپس بازی می‌کرد و با مبلغ ۱۰ میلیون یورو به تیم مونیخی پیوست تا یکی از اصلی‌ترین عاملین حذف بارسا شود اما نکته مهم اینجاست خود بارسلونا شانس امضای قرارداد با این بازیکن را داشته اما آن را از دست داده است.

طبق اعلام مارکا، لوئیز عمر تاپیا، از خبرنگاران مشهور در حساب شخصی خود توئیتر نوشته: هریستو استویچکوف درباره آلفونسو دیویس ماه‌ها قبل از پیوستن این بازیکن به بایرن مونیخ با بارتومئو صحبت کرده اما بارتومئو جواب داده «او کانادایی است. ممنون!». به این ترتیب بارسلونا شانس حضور این بازیکن در نیوکمپ را از دست داده تا دیویس در مرحله یک چهارم نهایی اینگونه مقابل بارسلونا بدرخشد و تنها حسرت برای کاتالان‌ها باقی بماند.

دیویس پس از پایان دوران قرنطینه در بایرن عالی کرد کرده و یکی از ستاره‌های قرمزپوشان مونیخی بوده. او به تازگی قراردادش را با بایرن تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرده است.

1101