طعنه امباپه به لیگ‌های معتبر اروپایی؛ روستایی‌ها به نیمه نهایی رسیدند!

طعنه امباپه به لیگ‌های معتبر اروپایی؛ روستایی‌ها به نیمه نهایی رسیدند!

خبرگزاری فوتبالی – کیلین امباپه که بابت صعود لیون به نیمه نهایی لیگ قهرمانان خوشحال است به افرادی که لیگ فرانسه را ضعیف می‌دانند طعنه می‌زند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم لیون توانست منچستر سیتی را شکست دهد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. در این مرحله ۲ تیم از فرانسه باید با ۲ تیم از آلمان رو در رو شوند. اتفاقی که مشاهده آن برای فوتبال‌دوستان اتفاقی تکراری نیست و آن‌ها انتظار داشتند تیم‌های متمول یا بزرگانی چون بارسلونا یا رئال مادرید در این مرحله حضور داشته باشند.

لیون یکی از شگفتی‌سازان امسال لیگ قهرمانان بوده. حضور پاریسن ژرمن در نیمه نهایی با توجه به حضور ستارگانی چون نیمار و امباپه در زمین و قرعه ای نسبتا آسان دور از انتظار نبود اما کسی از لیونی‌ها انتظار نداشت ابتدا یوونتوس و سپس سیتی را حذف کند و حالا در کنار پاریسن ژرمن ۲ تیم فرانسوی حاضر در مرحله نیمه نهایی باشد.

در همین زمینه کیلین امباپه، بازیکن تیم پاریسن ژرمن در حساب شخصی خود در توئیتر با تمجید از لیون و طعنه به دیگر تیم‌ها و لیگ‌های اروپایی عبارت «لیگ کشاورزان!» را منتشر کرده. او در ادامه هم از اموجی تشویق استفاده و پیج لیون را تگ کرده است. امباپه با این عبارت به صفتی که به لیگ فرانسه اطلاق می‌شود طعنه زده. بسیاری، لیگ فرانسه را در میان لیگ‌های اروپایی، لیگی ضعیف و غیر جذاب می‌دانند که محبوبیت چندانی ندارد و به همین دلیل به این لیگ لقب Farmer's League یعنی لیگ کشاورزان و روستاییان را می‌دهند. حالا هم امباپه که خود فرانسوی است و تا به حال در لیگی خارج از فرانسه بازی نکرده به دیگر کشورها بابت حضور دو تیم فرانسوی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان طعنه زده است.

1101