سرمربی لیون: جنگ تاکتیکی را از پپ بردیم/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی لیون: جنگ تاکتیکی را از پپ بردیم/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی و مدیر تیم لیون پس از برد ۳-۱ لیون که با حذف منچستر سیتی توام شد پاسخگوی سوالای خبرنگاران بودند.

به گزارش فوتبالی، رودی گارسیا، سرمربی تیم لیون پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: به بازیکنانم افتخار می‌کنم. ما خودمان را برای رسیدن به این موفقیت باور داشتیم.  تنها یک گل دریافت کردیم که این مسئله به دلیل وجود روح تیمی‌ بود. موسی دمبله نا امید بود اما همانطور که قبل از بازی گفتم می‌دنستم که او قرار است زمانی که به بازی می‌آید، تاثیرگذار باشد. با حضور پپ شما باید انتظار هر چیزی را داشته باشید. می‌دانستیم که او می‌تواند عرصه را بر ما تنگ کند اما می‌توانم بگویم ما جنگ تاکتیکی را بردیم. خواسته اصلی ما حضور در مرحله یک هشتم نهایی بود که به آن رسیدیم. اگر همان ذهنیت را داشته باشیم می‌توانیم بایرن را شکست دهیم.

ژان میشل آئولاس، مدیر باشگاه لیون هم گفته: عالی بود. گروهی از بازیکنانی را داریم که پا را فراتر از حد انتظار گذاشته‌اند. ما بازیکنان خوبی داشتم اما قسمت روانشناسی ماجرا، از تیم حذف شده بود. خیلی خوشحالم. منچستر سیتی و یوونتوس را حذف کرده‌ایم. موفقیت عظیمی است زیرا برای ماه‌ها از لیگ دور بوده‌ایم که باعث شد در رده هفتم قرار بگیریم.

1101