برونو فرناندز: خیلی زود است که با اریک کانتونا مقایسه شوم

برونو فرناندز: خیلی زود است که با اریک کانتونا مقایسه شوم

خبرگزاری فوتبالی - منچستر یونایتد در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف سویا خواهد رفت. برونو فرناندز که اخیرا در ترکیب شیاطین سرخ عملکرد خوبی داشته، معتقد است که هنوز فاصله‌ی زیادی با اریک کانتونا داشته و زود است که با او مقایسه شود.

به گزارش فوتبالی، برونو فرناندز که در حال حاضر 25 ساله است، عملکرد خوبی در منچستریونایتد داشته به طوری که برخی او را با اریک کانتونا، اسطوره‌ی منچستریونایتد مقایسه می‌کنند. اما این بازیکن معتقد است که فاصله‌ی زیادی با کانتونا دارد و برای رسیدن به او باید خیلی بهتر شود. برونو فرناندز گفت:" از نظر من صحبت کردن در مورد این نام ها بسیار خوب است ، اما واقعاً برای من ، کانتونا بازیکن شگفت انگیزی برای این باشگاه بود. برای اینکه با او مقایسه شوم باید خیلی خیلی بهتر شوم. همانطور که مربی گفت ، می خواهیم جام ها را ببریم و اگر در لیگ اروپا قهرمان شویم ، خوشحال خواهم شد."

بازیکن پرتغالی در ادامه افزود:" مطمئناً نتایج خوبی گرفته‌ایم. من چند گل به ثمر رساندم، همه افراد در این تیم خیلی به من کمک کردند، اعتماد به نفس زیادی به من می دهند. قبلاً در ایتالیا بازی کرده‌ام ، می دانم چگونه خارج از کشورم در لیگ های مختلف بازی کنم. لیگ برتر کاملاً متفاوت است ، اما من اعتماد مربی ، کادر فنی و هم تیمی هایم را دارم و اوضاع خیلی خوب پیش می رود ، زیرا وقتی اعتماد دیگران را دارید ، سعی می‌کنید که تمام تلاش خود را انجام دهید."

1470