نمرات خجالت آور بازیکنان بارسلونا مقابل بایرن مونیخ از نگاه «اکیپ»

نمرات خجالت آور بازیکنان بارسلونا مقابل بایرن مونیخ از نگاه «اکیپ»

خبرگزاری فوتبالی - نشریه فرانسوی اکیپ بعد از بازی بارسلونا و بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مثل همیشه به عملکرد بازیکنان از 10 نمره داد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا توسط بایرن مونیخ با نتیجه هشت بر دو شکست خورد تا کاتالان ها بدترین شکست هفتاد سال اخیر خود را تجربه کنند.  بایرن با دبل مولر و کوتینیو و گلهایی دیگر از پریشیچ، گنابری،کیمیش و لواندوفسکی پیروز شد و باواریایی ها در کل بازی مقابل حریف برتر بودند. هر چند که برخی معتقدند که ضعف دفاعی دلیل عملکرد ضعیف بارسا بوده اما حقیقت این است که مهاجمان نیز حرف خاصی برای گفتن نداشتند.

نمرات اکیپ

نشریه فرانسوی اکیپ به پنج بازیکن بارسلونا نمره بسیار ضعیف دو از ده را داده است : پیکه، سمدو، بوسکتس، دی یونگ و ویدال. از سویی ترشتگن، لنگله، آلبا، روبرتو و مسی هم نمره سه از ده را کسب کرده اند و لوئیز سوارز که گلزنی کرد با نمره چهار از ده بهترین بازیکن بود.

در نقطه مقابل توماس مولر که شب درخشانی داشت نمره 9 از ده را به عنوان بهترین بازیکن میدان کسب کرده است.

مسی که عملکرد بسیار ضعیفی را در مقابل بایرن مونیخ از خود ارائه داد با کسب نمره سه از ده یکی از بدترین شب های فوتبالی خود را داشت. از سویی دیویس کانادایی که در پست دفاع چپ بایرن مونیخ فوق العاده کار کرده بود هم به نمره هشت از ده رسیده است.

4125