فن پرسی: سویا مدعی قهرمانی است؛ قبل از آرسنال از آن‌ها پیشنهاد داشتم

فن پرسی: سویا مدعی قهرمانی است؛ قبل از آرسنال از آن‌ها پیشنهاد داشتم

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف سویا خواهد رفت. رابین فن پرسی مهاجم سابق شیاطین سرخ معقد است که یونایتد باید این بازی را جدی گرفته و نباید سویا را دست کم بگیرد.

به گزارش فوتبالی، سویا تیمی پر آوازه در لیگ اروپاست، آن‌ها 5 بار قهرمان لیگ اروپا شده‌اند که سه تای آن بین سال‌های 2014 تا 2016 به طور پیاپی بوده است. رابین فن پرسی در مورد سویا به منچستر یونایتد هشدار داده و معتقد است که این تیم باید در این مرحله مقابل سویا با جدیت کامل حاضر شود. فن پرسی در این باره گفت:" سویا یکی از مدعیان قهرمانی است اما ابتدا آنها باید راهی برای عبور از منچستریونایتد پیدا کنند. این یک جامِ حذفی است و آن‌ها برای این نوع از رقابت ها می‌جنگند و زندگی می‌کنند. من تقریبا قبل از زمان حضورم در آرسنال با آنها صحبت کردم. سویا یکی از سه گزینه ای بود که می توانستم بروم. وسوسه کننده بود که به آنجا بروم. اما در نهایت آرسنال را انتخاب کردم."

فن پرسی در مورد فصلی که منچستر یونایتد داشته است، گفت:"  نمی توانم بگویم اگر آنها در این رقابت ها قهرمان نشوند ، فصل موفقیت آمیزی نداشته‌اند ، عملکردشان بعد از قرنطینه مثبت به نظر می رسد. این برای فصل آینده امیدوار کننده است."

1470