قابل توجه وزارت ورزش، آقای وزیر و علی‌نژاد: مربی ضعیف با کهکشانی از ستاره‌ها هم نتیجه نمی‌‍گیرد!

قابل توجه وزارت ورزش، آقای وزیر و علی‌نژاد: مربی ضعیف با کهکشانی از ستاره‌ها هم نتیجه نمی‌‍گیرد!

خبرگزاری فوتبالی- بامداد امروز یکی از عجیب ترین نتایج تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ آلمان با هدایت هانسی فلیک توانست بارسلونای کیکه ستین بر عهده دارد را با نتیجه 8-2 شکست دهد.

بارسلونا سال گذشته ارنستو والورده را بعد از دو فصل حضور در حالی اخراج کرد که دو قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی سوپرجام در کارنامه او ثبت شده بود.

شکست های بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا برابر رم و لیورپول سوژه اصلی هواداران بارسا از والورده بود و در نهایت مدیران بارسلونا او را برکنار کردند و سراغ کیکه ستین رفتند.

حضور ستین شرایط بارسا را بهتر که نکرد هیچ، شرایط برای کاتالان ها بدتر هم شد.

هدف از این گزارش بررسی تاثیرگذاری یک مربی در یک تیم است. بارسا با فوق ستاره هایی همچون مسی، سوارز، آنتوان گریزمان، آرتور ویدال، جرارد پیکه و... یک بازنده بزرگ برابر بایرن مونیخ بود و این نتیجه می تواند از ضعف ستین نشات گرفته باشد.

هرچند بارسا در 2 دوره گذشته لیگ قهرمانان با والورده  خوب نتیجه نگرفت اما تحقیر دیشب را نمی توان با هیچ کدام از شکستهای بارسای والورده مقایسه کرد.

حالا بعد از این تفاسیر به صحبت های چند وقت پیش معاون وزیر ورزش یعنی مهدی علی نژاد توجه کنید که به دلیل بدهی های 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام کرد این دو تیم حق ندارند فعلا مربی و بازیکن خارجی جدید به اختیار بگیرند! پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ چند فصل رویایی را پشت سر گذاشت و استقلال هم با آندره‌آ استراماچونی در مسیر درست قرار داشت که البته مسیر استرا و استقلال، قبل از پایان نیم فصل، از هم جدا شد.

حال تصور کنید اگر روزی استقلال و پرسپولیس نیاز به مربی و بازیکن جدید خارجی داشته باشند اجازه این کار را ندارند و این در شرایطی است که رقبای متمول داخلی و خارجی در این زمینه هیچ منعی ندارند.

بارسلونا با بازیکنان بزرگ وقتی مربی بزرگ ندارد نابود می شود حالا تصور کنید چه بلایی بر سراستقلال و پرسپولیس می‌آید البته که هواداران سرخابی دعا می‌کنند هیچ وقت اتفاقی که دیشب برای بارسا افتاد، برای تیم محبوب آنها رخ ندهد. 

گزارش از سعید لطفی/ خبرگزاری فوتبالی 

9697