فیورنتینا به دنبال جذب هافبک دفاعی بایرن مونیخ

فیورنتینا به دنبال جذب هافبک دفاعی بایرن مونیخ

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه فیورنتینا پس از جذب فرانک ریبری از بایرن مونیخ اکنون به دنبال یک معامله‌ی دیگر با این باشگاه و جذب هافبک دفاعیِ کهنه کارِ این تیم یعنی خاوی مارتینز است.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که فرانک ریبری، وینگر سابق بایرن مونیخ، در حال صحبت با خاوی مارتینز و متقاعد کردنِ او برای آمدن به فوتبال ایتالیا و پیوستن به باشگاه فیورنتیناست. طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، هافبک اسپانیاییِ بایرن مونیخ آماده است تا پس از 8 سال حضور در فوتبال آلمان، این کشور را ترک کرده و به دنبال تجربه های جدیدی برود. خاوی مارتینز در ماه آینده 32 ساله می‌شود. او تا ژوئن 2021 با بایرن مونیخ قرارداد دارد.

خاوی مارتینز در فصلی که گذشت با مصدومیت های مختلفی دست و پنجه نرم کرد و به همین دلیل نتوانست آنطور که باید و شاید برای تیمش مفید واقع شود. او فقط در 24 بازی به میدان رفت. فرانک ریبری که قبلا با او در بایرن مونیخ هم‌تیمی بوده است از زندگی در ایتالیا راضی بوده و به مارتینز هم توصیه می‌کند تا به این کشور بیاید.

خاوی مارتینز در سال 2012 از اتلتیک بیلبائو به بایرن مونیخ آمده بود اما اکنون پس از 8 سال به نظر می‌رسد که دوران حضور او در این تیم به سر آمده است.

1470