کنایه اسطوره بایرن مونیخ: مسی حالا با خیال تخت به تعطیلات می‌رود!

کنایه اسطوره بایرن مونیخ: مسی حالا با خیال تخت به تعطیلات می‌رود!

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی در شکست تحقیرآمیز بارسلونا مقابل بایرن مونیخ عملکرد ضعیفی داشت و نمایش ناامیدکننده وی با انتقادهایی همراه شد. در حقیقت مسی  عملا هیچ نقشی در تیمش در شکست هشت بر دو نداشت و یکی از بدترین بازیکنان میدان بود.

به گزارش فوتبالی، عملکرد ضعیف مسی با کنایه آلمانی ها همراه بود. مهمت شول بازیکن اسبق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ با کنایه به لئو گفت:" حالا و با پایان بازی گزینه هایش بد نیستند: می تواند از روز بعد از بازی تعطیلاتش را  با خیال راحت آغاز کند و از سویی مربی که مورد علاقه او نیست هم کنار خواهد رفت."

لیونل مسی ستاره آرژانتینی در سالهای اخیر به خصوص در اروپا زیاد موفق نبوده است. کاتالان ها به جز شکست تحقیرآمیز شب گذشته مقابل بایرن در سالهای اخیر باخت های بسیار بدی در اروپا مقابل رم و لیورپول تجربه کرده بود و در اروپا ناکام مانده بود. بارسلونا پنج سال است که نتوانسته به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و در سالهای اخیر  مسیر خوبی را طی نکرده است.

عملکرد ضعیف بارسلونا شایعات زیادی را در مورد آینده مسی و حضورش در لیگ ایتالیا برای پیوستن به اینتر ایجاد کرده است. در حقیقت احتمال جدایی بازیکن آرژانتینی وجود دارد و شاید او بخواهد چالش جدیدی را تجربه کند.

4125