سپاهان 2 - شهرخودرو صفر| خداحافظی شهرخودرو با سهمیه آسیایی/ مصلح جبران مافات کرد

سپاهان 2 - شهرخودرو صفر| خداحافظی شهرخودرو با سهمیه آسیایی/ مصلح جبران مافات کرد

خبرگزاری فوتبالی- در حساس ترین بازی هفته ماقبل پایانی لیگ برتر، سپاهان میزبان شهر خودرو بود که طلایی پوشان دیار زاینده رود به بردی دلچسب دست یافتند. 

به گزارش فوتبالی، سپاهان که در غیاب امیر قلعه نویی در دو هفته ی پایانی برای کسب سهمیه میجنگید، در اولین گام مقابل شهرخودرو به برتری رسید تا همچنان امید خود را در هفته پایانی جست و جو کند.شهر خودرو هم با این باخت تقریبا از کسب سهمیه بازماند.

*شنبه 25 مرداد 1399

سپاهان – شهر خودرو ساعت 20:45

داور: رضا کرمانشاهی 

کمک ها: حسن انتظاری – محمد عطایی

ترکیب سپاهان:
پيام نیازمند، شايان مصلح، محمدرضا مهدی زاده، مرتضی منصوری، سعید آقايی، مهدی كيانی، سروش رفیعی، امید نورافكن، سید محمدرضا حسينی، محمد محبی، كی روش استنلی

ترکیب شهرخودرو: 
سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، فرشاد فرجی، محمد آقاجان‌پور، علی نعمتی، اکبر صادقی، میلاد سرلک، محمدرضا خلعتبری، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان و محمد قاضی

گل ها:

گل اول سپاهان: در دقیقه 60 کرنر ارسالی سروش رفیعی در شش قدم را شایان مصلح با ضربه سر به تور دروازه سیدمهدی رحمتی چسباند تا اولین گل سپاهان رقم بخورد.

گل دوم سپاهان: حرکت انفرادی و تکنیکی سروش رفیعی نتیجه را دو بر صفر کرد. سروش با یک نفوذ از سمت راست محوطه وارد محوطه جریمه شد و بعد از یک دریبل از زاویه بسته با شوتی محکم دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.


4731